Uprava Uljanika danas će u Ministarstvo gospodarstva dostaviti novi plan spasa za pulske navoze, u kojem se prvi put sagledava i "3. maj" i to na način da se riječko brodogradilište izdvaja iz Uljanik grupe.
Da riječki škver mora i treba van iz Uljanikovog sustava nije, doduše, ništa novo, međutim, važno je što to sada postaje sastavni dio odnosno, bolje rečeno, jedno od ishodišta Uljanikovog programa restrukturiranja. Drugim riječima, da bi se riječki i pulski navozi pokušali spasiti potrebno je da idu odvojenim putevima i to će se sada elaborirati i na papiru.
Kako doznaje Novi list, u igri je i opcija da se “3. maj” odvoji od Uljanika i prije nego što krene proces restrukturiranja pulskog brodogradilišta, sve ovisi o ponudi i volji zainteresiranih ulagača za “3. maj”.
Ministar gospodarstva Darko Horvat prilikom jučerašnjeg posjeta riječkom brodogradilištu otkrio je riječkom listu da postoje dva ozbiljnija potencijalna ulagača za “3. maj”.
Jedan od njih je i talijanski Fincantieri od kojeg u Ministarstvu gospodarstva upravo ovih dana očekuju da se konkretnije izjasne oko svojih namjera sa riječkim brodogradilištem.
Za drugog potencijalnog ulagača Novi list uspio je doznati tek da je riječ o jednom drugom brodogradilištu iz Europske unije.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.