Samostalna Demokratska Srpska Stranka (SDSS) na parlamentarne izbore ide pod sloganom "Hrvatska treba Srbe", koji je izazvao pažnju, baš kao i popratni plakati.
Iza kampanje i slogana je poznati kreativac i dizajner Boris Malešević, autor mnogih predizbornih kampanja. Tijekom gostovanja na N1, nije želio eksplicitno otkriti za koga će raditi u ovoj kampanji, no očito nije htio kvariti iznenađenje.
Za SDSS je već radio kampanju “Znate li kako je biti Srbin u Hrvatskoj” koja je također imala veliku medijsku pažnju. Malešević je radio kampanju i za Andreja Plenkovića kada je preuzeo HDZ pod sloganom Vjerodostojno. Osmislio je i “Predsjednika s karakterom” kada se Zoran Milanović kandidirao za predsjednika, navodi Dnevnik.hr.
Svi plakati idu s glavnom porukom “Hrvatska treba Srbe”, a onda se mijenjaju objašnjenja zašto: Jer nema boljeg susjeda od komšije!, Jer se bolje razumijemo bez prijevoda!, Jer puna Arena prija svima… U potonjem se cilja na koncerte srbijanske folk zvijezde Aleksandre Prijović, koja je ove zime napunila pet zagrebačkih Arena.
Na slogan izborne kampanje osvrnuo se SDSS i na Facebooku.
“Treba li Hrvatska Srbe? Treba li to pitanje postavljati i danas kad se njihov udio u nepunih sto godina s 18,5 posto smanjio na 3,2 posto? Hrvatska treba Srbe i kad se po fasadama njezinih gradova ispisuje a po stadionima uzvikuje “Ubij Srbina”, kad se po pravoslavnim crkvenim hramovima ispisuje ZDS, kad ih se naziva “četnicima”, kad se ćirilično pismo proglašava “agresorskim pismom”, kad se premlaćuje djecu na ulicama zato što se nekom učinilo da govore ekavskim izgovorom, kad protestira zbog “srpskih filmova” na “hrvatskoj televiziji”, kad se zabranjuje gostovanja srpskih pjevača, svaki put kad se za njih ne nalazi lijepe riječi i kad su dežurni krivci za sve”, dio je SDSS-ove Facebook objave.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!