HŽ otkrio uzrok jučerašnjeg kolapsa pa poručio: "Putnicima ćemo vratiti novac"

Na zagrebačkom Glavnom kolodvoru putnici su jučer satima čekali vlak. Velika nervoza vladala je među putnicima jer brojni od njih nisu znali zašto je došlo do potpunog kolapsa u gradsko-prigradskom prijevozu, kao niti koliko će biti potrebno da se problem riješi. Dio putnika od osoblja je ipak doznao da je navodni uzrok puknuće žice u Sesvetama. Stoga smo zatražili od HŽ-a službeno očitovanje.
Iz HŽ-a su danas u poslijepodnevnim satima potvrdili za N1 da je došlo do pada kontaktne mreže.
"Zbog prometovanja samo jednim kolosijekom od 15.40 sati promet vlakova odvijao se otežano, a od 18.30 do 19.30 sati bila su zatvorena oba kolosijeka, odnosno nije bio moguć prolazak vlakova kroz kolodvor Sesvete. Obavijest o kašnjenjima i poteškoćama u prometu bila je objavljena na internetskoj stranici HŽPP-a, a putnici su obavijesti dobivali i od konduktera", kazala nam je glasnogovornica Ivana Čubelić.
Na peronima se jučer moglo čuti da su neki putnici čekali i gotovo tri sata. Iz HŽ-a su nam kazali da se ispričavaju putnicima zbog toga, osobito onima koji nisu dobili pravodobne informacije o situaciji, te su poručili da imaju pravo na povrat novca za karte.
"Kako bi ostvarili povrat novca, putnici trebaju poslati mail na [email protected]", poručili su iz HŽ-a.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare