Jedan od ključnih ljudi otkrio što je najveći izazov u gradnji Pelješkog mosta

Goran Legac, voditelj projekta cestovnog povezivanja južne Dalmacije, za N1 je govorio o otvaranju Pelješkog mosta, koje ćemo vidjeti u utorak.
Našem Božidaru Lončaru rekao je kako je najizazovniji bio sam početak izvedbenih radova. Kao izazovan dio posla ističe i zabijanje najdužih pilota na svijetu koji su dovezeni iz Kine.
"Osim mosta Pelješac dovršena je i većina projekta, koji se sastoji od 32 km cesta, mostova i tunela. Gotovo je 24 km, zadnjih osam km je visokoj fazi izvedbe radova i očekuje se da će krajem godine biti spremni završni radovi", govori Goran Legac.
Most je izgrađen na trusnom području, a Legac kaže kako je most spreman za sve scenarije. "U statičkom i dinamičkom smislu, pri proračunu same konstrukcije je uzeta u obzir seizmičko opterećenje. Ne samo mosta nego i drugih objekata u trasi. Most je doista na visokorizičnom području i to je najviša potresna zona koja je uzeta u obzir pri projektiranju mosta", objašnjava.
Cijeli razgovor pogledajte u videu ispod.
video-cdn src="https://best-vod.umn.cdn.united.cloud/stream?asset=zglegacmostzaweb120220724145815642-n1info-hr-worldwide&stream=hp1400&t=0&player=m3u8v&sp=n1info&u=n1info&p=n1Sh4redSecre7iNf0" video-id="4979633"]
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare