Booking.com je ove, 10. godine rada na hrvatskom tržištu, u odnosu na lani gotovo udvostručio broj smještajnih objekata koje plasira na svom rezervacijskom sustavu, na gotovo 50 tisuća, te zabilježio poraste u svim segmentima poslovanja, istaknuo je u srijedu voditelj hrvatskog ureda te tvrtke Goran Pleše.
Naglasivši da broj smještajnih objekata u Hrvatskoj čini oko 5 posto od ukupnog globalnog broja tih objekata u njihovom sustavu, Pleše je to ocijenio velikim uspjehom na hrvatskom tržištu, na kojem ove godine obilježavaju 10 godina prisutnosti i pet godina od otvaranja ureda. Globalno je Booking.com prisutan u 226 zemalja, gdje ukupno imaju oko milijun smještajnih objekata i web stranice na 42 jezika.
“Po broju smještajnih objekata u našem sustavu Hrvatska je i jedna od jačih zemalja u Europi, dok je među mediteranskim zemljama na drugom mjestu, iza Italije gdje imamo oko 100 tisuća objekata”, istaknuo je za Hinu Pleše, ocjenjujući da je njihovom uspjehu pridonio i porast popularnosti Hrvatske na globalnom turističkom tržištu, što pokazuje i podatak da su u zadnjih godinu dana turisti u Hrvatsku preko Booking.coma dolazili iz čak 240 zemalja.
U Hrvatskoj dobru surađuju s gotovo svim vrstama smještaja, od kojih su u sustavu gotovo podjednako zastupljeni hoteli, apartmani, sobe, obiteljski smještaj, kuće za odmor, hosteli, vile i drugo, a trenutno su i u Hrvatskoj i globalno u fazi testiranja kampova koje tek sporadično nude. Oni koji se odluče surađivati s njima i dalje će plaćati proviziju od 15 posto od cijene sobe odnosno smještajne jedinice, a na cijene, kako kaže Pleše, Booking.com ne utječe niti ih određuje.
“Primijetili smo da je porast potražnje donio i određeni porast cijena turističkog smještaja u Hrvatskoj, pogotovo u kolovozu kada nismo ni imali soba koliko se tražilo. Politika tvrtke je da ne iznosi apsolutne brojke o broju dolazaka i noćenja putem rezerviranja preko naše platforme, kao niti o prihodima i drugim pokazateljima poslovanja. Mogu samo reći da smo u svemu ove godine imali poraste, a pogotovo u pred i posezoni s dalekoistočnih tržišta, najviše iz Južne Koreje te slično očekujemo i iduće godine”, istaknuo je voditelj hrvatskog ureda Booking.com-a.
U njihovih top pet najbrže rastućih destinacija u Hrvatskoj, prema potražnji i rezervacijama iz svijeta, uvršteni su Novalja, Crikvenica, Trogir, Šibenik i Rijeka. I dalje su, pak, najtraženiji Split, Dubrovnik i Zagreb, a najviše dolazaka ovog ljeta preko Booking.com-a ostvarili su Talijani, Nijemci i Austrijanci.
“Prosječan boravak gostiju u Hrvatskoj ovog ljeta bio je četiri noći, a među milijunima preporuka koje su ostavili putnici Booking.com-najviše ih je bilo za posjet starom gradu (povijesna jezgra), plaže, hranu, opuštanje i prirodu, a u porastu je i popularnost lokalnih i autentičnih objekata u obiteljskom smještaju”, kazao je Pleše, dodajući i da sve više hrvatskih građana koriste njihov sustav te su ove godine najviše tražili smještaj u Beču, Budimpešti, Beogradu, Sarajevu i Budvi.
Predstavio je i novi globalni pilot projekt Booking.coma Experiences, što je zapravo nova mobilna aplikacija koja za sada tek u nekoliko najposjećenijih gradova svijeta (Pariz, London, Amsterdam, Dubai i drugi) putnicima koji rezerviraju smještaj preko te platforme omogućuje jednostavno rezerviranje i plaćanje ulaznica za atrakcije u tim gradovima.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.