"Cilj nam je za početak stabilizirati poslovanje, a zatim i krenuti u agresivnu ekspanziju s novim zakupcima koji nisu prisutni u Hrvatskoj. Iako još nismo u mogućnost reći o kojim brendovima je riječ, upravo njih smatramo ključnima za daljnji razvoj."
Denis Čupić, poznati poduzetnik iz Varaždina, osoba je koja bi svojim menadžerskim sposobnostima trebala spasiti Westgate Shopping City, najveći trgovački centar u Hrvatskoj. Nova uloga njemu i njegovom timu iz tvrtki ‘F.O. / Development’ i ‘F.O. / Asset’ dodjeljena je nakon promjena u vlasničkoj i upravljačkoj strukturi tog shopping centra.
Vijest o njegovom dolasku stiže nakon što se za Westgate već mjesecima nagađalo da bi, zbog navodnih problema s posjećenosti i slabijim poslovanjem, mogao čak i zatvoriti svoj vrata. Čupić, koji će u novoj funkciji biti zadužen za menadžement centra, property menadžment, iznajmljivanje te marketing, takve glasine odbacuje. Ipak, osigurao se s planom kojim će pojačati frekvenciju posjetitelja.
“Želimo privući što više kupaca iz Krapinsko-zagorske županije, kao i stanovnike zapadnog dijela Zagreba, koji ukupno imaju više od 300 tisuća stanovnika”, kazao je Čupić za Jutarnji list.
Westgate Shopping City još od svog otvaranja u studenom 2009. godine predstavljen je kao modno središte metropole, no Čupić će ga od sada nastojati repozicionirati kao “obiteljskog centra broj jedan u Hrvatskoj sa širokom modnom kompetencijom”.
Prednost je, kaže on, što Westgate ima najveću dječju igraonicu na zatvorenom u Hrvatskoj, koja se prostire na 4.000 četvornih metara i koja kupcima stoji besplatno na raspolaganju.
Kao dodatni plus navodi to što se u Westgateu na 6.000 kvadratnih metara prostiru dućani koji nude dječje potrepštine. U sljedećih šest do osam mjesec jačat će gastronomsku i zabavnu ponudu, a spominje čak i povratak kuglane. U tom periodu planira i sjesti s bivšim zakupcima trgovina, kako bi im ponudio eventualni povratak. Naime, upravo su odlaskom grupacije Inditex, odnosno njenih popularnih brendova, počela šuškanja o mogućim problemima Westgatea.
“Cilj nam je za početak stabilizirati poslovanje, a zatim i krenuti u agresivnu ekspanziju s novim zakupcima koji nisu prisutni u Hrvatskoj. Iako još nismo u mogućnost reći o kojim brendovima je riječ, upravo njih smatramo ključnima za daljnji razvoj”, kaže Čupić.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter|Facebook | Instagram.