Britanska maloprodajna tvrtka Marks&Spencer (M&S) dogovorila je s pionirom internetske trgovine Ocadom zajednički poduhvat, kojim bi M&S po prvi put ponudio svojim kupcima on line uslugu dostave hrane, priopćili su u srijedu iz tvrtke.
Prema sporazumu M&S će kupiti 50-postotni udio Ocadovog britanskog poslovnog sektora maloprodaje za najviše 750 milijuna funti.
M&S je priopćio da će dogovor financirati izdavanjem prava na dionice kako bi prikupio do 600 milijuna funti. Također, smanjit će svoju dividendu za 40 posto, na „održivu razinu”.
Kompanija koja zadnjih 135 godina trguje odjećom i prehrambenim proizvodima, glavno je uporište britanskih šoping ulica, no suočava se s izazovima brze mode, diskontera i internetske trgovine.
M&S zasad putem interneta prodaje vino, cvijeće i odjeću, no dosad nije nudila potpunu uslugu dostave hrane, što ju je dovelo u nepovoljan položaj zbog konkurenata poput Waitrosa i dva najveća britanska supermarketa Tesco i Sainsbury’s.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.