Američka digitalna kompanija Uber izvijestila je o oštrom padu prihoda u drugom tromjesečju zbog pandemije koronavirusa koja je srezala potražnju za uslugama prijevoza.
Uberovi su prihodi u drugom tromjesečju potonuli 29 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 2,24 milijarde dolara, pokazuje izvješće objavljeno u četvrtak.
Broj mjesečno aktivnih korisnika platforme potonuo je 44 posto, na 55 milijuna.
Bruto vrijednost rezervacija potonula je u drugom ovogodišnjem tromjesečju 35 posto, na 10,2 milijarde dolara.
Kompanija je zaključila razdoblje od travnja do lipnja s neto gubitkom od 1,8 milijardi dolara. U istom prošlogodišnjem razdoblju poslovala je s neto gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog troškova kompenzacije baziranih na dionicama u iznosu 3,9 milijardi dolara.
Pandemija je oštro smanjila potražnju za uslugama prijevoza budući da su ljudi ostajali kod kuće kako bi se suzbilo širenje zaraze. To je pak dalo vjetar u leđa Uberovom poslovanju s dostavom hrane vrijednost čijih je bruto rezervacija udvostručena, na sedam milijardi dolara.
Uber je u posljednje vrijeme pojačao aktivnosti preuzimanja drugih tvrtki i nedavno je kupio inovativnu američku tvrtku za dostavu hrane Postmates, podsjeća dpa.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.