Snažan rezultat u Kini osigurao je Daimlerovom Mercedes Benzu prednost u odnosu na starog konkurenta Audi po broju prodanih automobila, pokazali su u petak objavljeni podaci dva njemačka proizvođača luksuznih vozila.
Mercedes je u 2015. prodao ukupno 1.871.511 automobila, 13,4 posto više nego u godini ranije. Nasuprot tome, Volkswagenov Audi prodao ih je 1.803.250, što je 3,6 posto više nego u 2014. godini.
Oba su proizvođača tako u 2015. zabilježila rekorde u stavci prodaje, no Mercedes je ostvario bolji rezultat u Kini, najvećem tržištu automobila u svijetu, gdje je povećao prodaju za 32,6 posto, uz isporučenih 373.459 vozila.
Najviše je Daimleru u 2015. na ruku išao uzlet potražnje za novim modelom C-Class, kojih je isporučio 443.909, odnosno 40,1 posto više nego u godini ranije. Taj je model izložen u salonima od ožujka 2014. ali mu je zamah osigurao tek početak proizvodnje posebne verzije u Kini u srpnju 2014.
Nasuprot tome, Audi je u 2015. zabilježio 1,4-postotni pad prodaje u Kini, uz isporučenih 570.889 vozila.
BMW će objaviti podatke o prodaji na početku idućeg tjedna i očekuje se da će zadržati poziciju vodećeg proizvođača luksuznih automobila po prodaji. U 2014. taj je proizvođač prodao 1,81 milijuna automobila a vodeću poziciju u stavci prodaje drži od 2005. godine.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.