Nova vremena donose i nove običaje, a jedan od njih su i nažalost visoke cijene goriva. Pitali smo Inu jesu li se promijenile navike hrvatskih kupaca. Na primjer, kakva je procedura kada netko na benzinskoj stanici toči gorivo i kaže da je zaboravio novac ili karticu te događa li se to često? Također, koliko vozača puni gorivo i bježi sa stanica, povećava li se taj broj otkako su porasle cijene goriva, u posljednja dva, tri mjeseca?
“Zaboravljena kartica ili novac je neugodna situacija za svakog kupca. Iako takve situacije nisu svakodnevne, INA kao kompanija vodi računa o svojim kupcima te u takvim situacijama nastoji kroz dijalog s kupcem pronaći obostrano zadovoljavajuće rješenje kako bi račun bio podmiren, a kupac imao što manje neugodnosti. Isto tako, na Ininim maloprodajnim mjestima posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti. Sustav videonadzora, uz ostale mjere tehničke i mehaničke zaštite, implementiran je na Ininim lokacijama s ciljem zaštite objekta, radnika i posjetitelja.
U slučaju bilo kakve kriminalne radnje ili potencijalne ugroze vrlo je lako utvrditi i brzo pokrenuti odgovarajuće postupke u suradnji s nadležnim institucijama te INA to i čini kada je to nužno. Također, skrećemo pažnju kupcima da ne nasjedaju na dezinformacije koje se posljednjih mjeseci povremeno šire u javnosti, a u kojima se tvrdi da je moguće ne platiti utočeno gorivo, već samo manju kaznu za neplaćanje računa, jer takve tvrdnje nisu istinite”, naveli su iz Korporativnih komunikacija i marketinga Ine za Reviju HAK.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!