VIDEO / Vozili smo SUV kakvog ima i sam francuski predsjednik, a tijekom vožnje vas gleda

Auto 13. kol 202419:46 1 komentar

Francuzi su poznati po pomicanju granica - u modi, u hrani pa i u automobilskoj industriji, ovaj se narod ne libi svijetu pokazati nešto drugačije. Među tim drugačijim stvarima ističe se i automobilski brend DS Automobiles.

Rođen u Parizu, DS za sebe kaže da je marka koja izlazi iz okvira kako bio nadmašili očekivanja kupaca premium automobila. U svojoj ponudi imaju lepezu modela za svakoga, a mi smo nedavno imali prilike testirati njihov premium SUV DS 7.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Ako možda i niste čuli za sve njihove modele, za DS7 sigurno jeste i to zahvaljujući samom francuskom predsjedniku Emmanuelu Macronu, čiji je službeni automobil upravo ovaj model.

DS

Dijamanti kao potpis

U svom vanjskom dizajnu, DS je vješto spojio robusnog SUV-a s elegancijom na kojoj se temelji sama marka. Zahvaljujući interesantnoj prednjoj masci i zanimljivom svjetlosnom potpisu u fokusu kojeg su pametna svjetla koja ne zasvjetljuju druge vozače, DS7 sprijeda je najatraktivniji, dok je najkonzervativniji s bočne strane.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Jedan od osnovnih motiva koje DS koristi u svom dizajnu automobila su dijamanti pa ne čudi da je i ovaj model pun oblika koji podsjećaju na, kako to volimo kazati, “ženine najbolje prijatelje”.

Test: DS7
Andrej Jelušić

No, pravu francusku eleganciju spoznat ćete tek kada sjednete u ovaj automobil koji se može pohvaliti udobnošću te profinjenim interijerom koji se ističe svojim luksuznim detaljima.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Za početak, tu je vrlo kvalitetna profinjena nappa koža koja se nalazi svuda – od sjedala preko kokpita pa sve do vrata. Volan je obložen zrnastom kožom, a uz elegantnu kožu sjajno se nadovezuju tipke napravljene s umetkom kristala.

Test: DS7
Andrej Jelušić

I kožarstvo i draguljarstvo vuku korijene u francuskom obrtništvu, koje je za ovaj brend izrazito važno. Stoga ne čudi da su upravo tim stvarima dali veliku pažnju prilikom izrade i završne obrade.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Kao šlag na tortu luksuza i elegancije u modelu DS7 definitivno dolazi sat B.R.M R180, koji je osmišljen u suradnji s francuskom kompanijom luksuznih satova B.R.M Chronographes. Smješten je iznad tipke za paljenje te izlazi iz kokpita u trenutku kada upalite vaš DS7.

Analizira vozača

Tijekom vožnje, vozači na raspolaganju imaju veliki 12,3-inčni vozačev displej s 3D efektima te 12-inčni multimedijski sustav DS Iris s navigacijom koji se nalazi u sredini kokpita.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Glavni ekran može se personalizirati te je poveziv s pametnim telefonima. Jedina zamjerka na njega je što prilikom poziva, ništa na njemu ne možete namještati, a s obzirom da se na ekranu namješta i klima, u slučaju da vas zatekne neki duži poziv, nećete moći regulirati temperaturu tijekom njega.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Od nekih zgodnih funkcija i opcija, vrijedi istaknuti opciju koja analizira ponašanje vozača u vožnji te vas po potrebi upozorava da stanete, odmorite ili pak vratite pogled na cestu. Tu je i odlična kamera, kao i aplikacija za pametne telefone MY DS preko koje, između ostalog, možete ugrijati ili ohladiti automobil po potrebi.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Stražnji dio vozila je prostran te nudi ugodnu atmosferu tijekom vožnje, a prostran je i prtljažnik čija zapremnina iznosi 555 litara.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Za duža putovanja

DS7 dolazi kao dizelaš i plug-in hibrid. Naš testni primjera bio je “najslabiji” plug-in hibrid ukupne snage 225 KS. Njegova baterija kapaciteta je 14,2 kWh, a DS kaže da će vam to biti dostatno za oko 62 kilometara čiste električne vožnje.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Zahvaljujući djelomičnoj elektrifikaciji, automobil jako fino i glatko ubrzava te se ne muči na cesti, niti kada se ispod njega nađu rupe, ležeći policajci i šahtovi. U gradu je jako tih te puno vremena vozi na struju. Tih je DS7 i na autocesti, gdje bez problema ubrzava, a pokazao se i jako udobnim za duža putovanja. Što se potrošnje tiče, ona službena iznosi 1,2 litre u mješovitoj vožnji. No, ako ga ne punite i vozite isključivo na benzin, prosječna potrošnja kreće se između 8 i 9 litara.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Cijena ovog SUV-a starta od 41.300 eura, dok cijena našeg testnog primjerka koji nam je stigao u Rivoli opremi iznosi 65.044 eura.

Test: DS7
Andrej Jelušić

Kada god sjednem u DS znam da nisam sjela u običan automobil. On je oličenje svega lijepog što volimo u Francuskoj i u njemu se čovjek osjeća posebno. Zapravo, sada kada sam se i sama uvjerila u sve čari ovog francuskog šarmera, ne čudi me da je DS7 odabrao i sam Macron…

Test: DS7
Andrej Jelušić

Specifikacije:

DS 7 RIVOLI E-TENSE 225

Paket opreme: Rivoli

Dimenzije (dužina/širina/visina u cm): 4595 / 1895 / 1631

Motor: Benzin, 1.6 l, četiri cilindra, 1598 ccm + elektro motor

Pogon: Prednji kotači

Snaga: 225 KS

Okretni moment: 360 Nm

Ubrzanje 0-100: 8,9 sec

Maksimalna brzina: 225 km/h

Mjenjač: Automatski, 8-stupnjeva

Prosječna potrošnja na testu: 8,9 litra/100 km

CO2: 32 g/km

Cijena početnog modela: 43.228,69 eura

Cijena testnog modela: 65.044,76 eura.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare