Gotovo tri tjedna prošla su od Nove godine, blagdanska euforija je splasnula, a računi iz prosinca dolaze na naplatu. Dobar dio ljudi već je pogazio novogodišnje odluke da će, primjerice, prestati pušiti ili redovito vježbati. Još k tome je i ponedjeljak.
Formula je to za najdepresivniji dan u godini, treći ponedjeljak u siječnju.
Najdepresivniji dan u godini zapravo je marketinški trik koji je započeo kao otkriće nastavnika Cliffa Arnalla sa Sveučilišta u Cardiffu. No ubrzo se ispostavilo da je riječ o marketinškoj kampanji, a sveučilište se distanciralo od “otkrića” i “znanstvenika”. No znali su marketinški gurui da ima nešto, osim vremena, tmurno u siječnju.
Iščekivanje blagdana, period koji danas počinje već u jesen, pa onda i vrhunac euforije, ostavit će mnoge ljude u siječnju bezvoljnima. Iako se naziv depresija koristi za bilo kakvo loše raspoloženje, točnije je reći da je kod mnogih ljudi tek riječ o emotivnoj ispražnjenosti. Pogotovo kad se uz to veže i objektivno teško vrijeme opće besparice.
Stručnjaci savjetuju da se bude blaži prema sebi, da očekivanja budu realnija, čime se izbjegava razočaranje. Može se i racionalnije planirati potrošnja, ali i prihvatitii da je sada, eto, takvo stanje, ali da će proći. Situaciju nekada ne možemo promijeniti, ali način kako se nosimo s njom možemo, piše Večernji list.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.