Prijevare na Facebook Marketplaceu postaju sve uobičajenije.Jedno izvješće pokazalo je da su se prijevare i na strani kupnje i na strani prodaje povećale za 78 posto u prošloj godini.
Nekoliko je crvenih zastavica na koje biste trebali obratiti pažnju kad sljedeći put budete kupovali preko kroz Facebook Marketplacea.
Na profilu prodavača nema dovoljno informacija
Obavezan korak trebao bi biti pogledati profil prodavača. “Profil će mi pokazati ocjene, druge artikle na prodaji i koliko su dugo na Marketplaceu. Ako prodavatelj ima više oglasa za isti komad, nema profilnu sliku ili je novi račun bez ocjena, to su crvene zastavice”, kaže Jennifer Beck, vlasnica tvrtke za restauraciju namještaja.
Fotografije izgledaju lažno
Fotografije su možda najbolji način da na prvu procijenite stanje nekog proizvoda. Međutim, ako prodavač objavljuje fotografije koje su s web-mjesta, a ne fotografije predmeta u njegovom domu, to bi mogao biti znak da prodavač zapravo nema ono što prodaje.
Opisi koji ne daju dovoljno informacija
Opisi mogu također ponuditi izvrstan uvid u funkciju i kvalitetu proizvoda, a svaki sumnjivi treba dobro proučiti.
“Budite marljivi u čitanju opisa, provjeravanju, lokacijama i fotografijama”, upozorava Beck
Traže novac prije preuzimanje artikla
Prodavač koji od vas traži da platite artikl u cijelosti prije nego što ga osobno vidite klasična je prijevara.
Mjesto susreta je privatno
Jedna od najgorih stvari pri kupnji nečega na Facebook Marketplaceu je ta da nikad ne znate koga ćete sresti. Ako je mjesto preuzimanja vaša kućna adresa nikada ne budite sami kod kuće i zakažite preuzimanje dok je još dan. Ako u bilo kojem trenutku krenete osjećati strah dok pričati s prodavateljem putem telefona, otkažite sastanak, piše House Beautiful.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!