Veliki uspjeh domaćeg startupa: Mjerit će posjećenost britanskih web stranica

Tehnologija 21. sij 202011:57 > 12:05
Promo

Hrvatski startup DotMetrics postao je službeni analitički sustav za mjerenje posjećenosti britanskih internetskih stranica, a taj je posao dobio na natječaju tvrtke UK Online Measurement (UKOM) koju su osnovala najznačajnija udruženja britanskih izdavača i oglašivača, izvijestili su u utorak iz tog startupa.

Na natječaju za taj posao DotMetrics je pobijedio u partnerstvu s Ipsosom, jednom od najvećih svjetskih agencija za istraživanje tržišta, ostavivši iza sebe velike igrače na globalnom tržištu prikupljanja podataka, poput američkog comScorea, kažu iz tog startupa, dodajući da službeno s poslom kreću 1. siječnja 2021. te da su ugovor potpisali na idućih pet godina.

Iako iz tog startupa ne navode vrijednost tog posla, neslužbeno se doznaje da je riječ o oko 300 milijuna kuna ili 40 milijuna eura za pet godina.

Do sada su, kako navode, podatke prikupljali u zemljama regije, a ovo im je prvi izlazak na tržišta zapadne Europe, pri čemu napominju da je Velika Britanija za hrvatske analitičare poseban izazov jer je riječ o najvećem europskom i trećem svjetskom tržištu u kontekstu online oglašavanja.

VEZANA VIJEST

“Na britanskom tržištu internet je uvjerljivo najvažniji kanal oglašavanja te raspodjela budžeta ovisi o kvalitetnim podacima, a Velika Britanija je i ‘liga prvaka’ internetskog oglašavanja”, ističe direktor DotMetricsa Jan Jilek, dodajući da je pobjeda na natječaju za takav posao stvar prestiža i izvrsna referenca za dalje.

S te strane, već su krenuli u pregovore za nastup i na drugim europskim tržištima, pri čemu Jilek ističe da Hrvatska ostaje njihov “hub”, te će analizu podataka obavljati iz Zagreba, zbog čega će im i broj zaposlenih rasti više od tri puta, što očekuju i u idućim godinama.

DotMetrics je izvorna hrvatska metodologija koju su razvili tvrtka FistNet i Ipsos Adriom, a time se prikupljaju podaci o posjećenosti internetskih stranica tako da bilježi i pohranjuje cjelokupan promet neke stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i osnovnih istraživanja.

“Analitički sustav je po mnogo čemu jedinstven. DotMetrics je zapravo prvi pravi ‘big data’ analitički sustav nastao u Hrvatskoj. Pratimo stvari koje su relevantne oglašivačima i nudimo različite vrste analize podataka, a i naša se metodologija pokazala kvalitetnijom i bržom od konkurencije”, objašnjava suosnivač i direktor za tehnologiju u FistNetu Tomislav Fistrić.

Važnim u svemu drži i to što će sada podatke o posjećenosti i čitanosti stranica u Velikoj Britaniji DotMetrics isporučivati svakodnevno za prethodni dan i neće se kao do sada na njih čekati po mjesec dana.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.