Kampanja Donalda Trumpa 2024. zauzela je drugačiji i riskantan pristup koji se uvelike oslanjao na bogate konzervativne skupine i njihovu podršku u prikupljanju podataka, osiguravanju infrastrukture i značajne iznose na računima kako bi bivšem predsjedniku pomogli da (ponovno) dođe do 270 elektorskih glasova.
Među tim grupama, možda i najvažnija, je, piše CNN, Turning Point Action, koju vodi Trumpov lojalist Charlie Kirk sa sjedištem u Arizoni.
TPA — podružnica Turning Point USA — potrošila je desetke milijuna kako bi potaknula birače da izađu na izbore, dok je Trumpova stvarna kampanja većinu teškog posla prepustila upravo njima. Program “Chase the Vote” izgradio je infrastrukturu usredotočenu na “relacijsko organiziranje”, odnosno oblik organiziranja zajednice koji zahtijeva angažirane osobe koje “potiču na glasanje“. Ovo osoblje radi puno radno vrijeme kako bi izgradilo odnose s određenim članovima zajednice i osiguralo da glasuju na izborima. Angažirani su na lokalnoj razini i dobili su popis od 400 do 600 birača za čiji su izlazak na izbore odgovorni. U skladu sa zakonima države, mogu ih voziti na glasanje, pomoći im pri slanju glasačkih listića poštom i poticati ih na ranije glasanje.
Ovakav pristup i toliko oslanjanje na vanjsku grupu u kampanji nije do sada viđen. Trumpova kampanja se mjesecima suočavala s kritikama i republikanskih i demokratskih operativaca da je ova strategija previše riskantna i da je malo vjerojatno da će uspjeti.
Sve detalje američkih izbora pratimo OVDJE.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare