Ivica Todorić postao je, ako ne najčitaniji, onda svakako najutjecajniji bloger u državi. Njegove objave tema su javne diskusije, a na njih komentare mora davati i sam državni vrh.
Koliko dobru komunikacijsku strategiju je odabrao za komuniciranje s javnošću, upitali smo novinarku Netokracije Miju Biberović.
”Za svoje komunikacijske ciljeve ovo je idealan način komunikacije. A sami događaji to i pokazuju. Što je glavna tema nego ono što je on objavio. Živimo u doba digitalne komunikacije. Da je išao putem društvenih mreža mogla bi mu se postavljati pitanja, da je išao u medije oni bi postavljali pitanja… Ovdje se obraća putem bloga gdje nema opcije komentiranja nego samo odašilje poruke koje smatra prikladnima i najboljima”, kaže Biberović.
”Ne znam tko stoji iza toga ali očito je da je nekakav stručni tim jer ovo je najbolji izbor za samog Ivicu Todorića tj. za komunikacijske poruke koje on želi poslati. Ovako javnost ide na njegov blog i pogleda poruke. Blog je jednostavan i čist i šalje jasne poruke. Naslovi samih postova su jasni i pitki”, objašnjava Biberović i dodaje kako Todorić uspijeva javnosti nametnuti ono što bi se trebala pitati.
”Sve one koje je prozvao oni moraju sada biti u defnazivi dok on to trenutno toliko ni ne mora. On nameće ono o čemu se diskutira”, objasnila je.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram.