S novom valutom osim cijena buknulo je i tržište aplikacija koje pomažu s preračunavanjem. U Zadru su se sjetili kako bi bilo dobro sve cijene i proizvode usporediti. Naša Nataša Vidaković isprobala je s građanima pomaže li.
Poskupljenje proizvoda, inflacija pa i uvođenje eura u Hrvatskoj – sve su to stvari s kojima se kupci još uvijek snalaze prilikom kupovine. I na zadarskoj tržnici cijene su otišle u nebo.
Baš zbog toga, umjesto listanja trgovačkih kataloga i uspoređivanja cijena, dvojac iz Zadra osmislio je aplikaciju Košarica. Ona kupcima nudi pregled aktualnih akcijskih cijena u više od 20 trgovačkih lanaca u Hrvatskoj.
“U aplikaciji možete vidjeti pregled akcijskih ponuda po kategorijama i po trgovinama uz jednostavno pretraživanje artikala koje želite”, kaže Stipe Stagličić, programer aplikacije Košarica.
Evo mene zanima recimo gdje je mlijeko sada najjeftinije…
“Onda jednostavno na početnom ekranu u tražilicu upišete naziv artikla ‘mlijeko’ i ona će vam dati trenutne, na današnji dan važeće, ponude i sad nađete gdje vam odgovara. Dodate s klikom u listu ili ako vas zanimaju nekakve detaljne informacije kliknete na njega i dobijete cijenu u eurima i kunama”, objašnjava.
Aplikaciju je moguće preuzeti u Googleovoj trgovini za pametne Android uređaje, dok bi Apple korisnicima onda trebala biti dostupna za nekoliko mjeseci. U planu je uvođenje dodatnih funkcionalnosti.
“Sljedeće što će izaći van, a to bi trebalo biti još ovaj ili sljedeći tjedan prva stvar će biti dodavanje favorita i omogućavanje nekakve liste omiljenih artikala koji će se moći dodati i onda ćete dobivati notifikacije o tome čim se one pojave”, govori nam idejni začetnik aplikacije Košarica, Luka Čirjak.
Provjerili smo i koliko su kupcima ovakve aplikacije korisne kao pomoć u planiranju i uštedi prilikom kupovine. U vremenu kada građani paze na svaki cent, razne aplikacije na pametnim telefonima svakako su koristan alat za pametnu potrošačku košaricu.
Više u prilogu Nataše Vidaković.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!