- Zagrebački električni tramvaj (ZET) potvrdio je u četvrtak da je 390 vozača ZET-ovih tramvaja i autobusa trenutno na bolovanju, najveći dio njih zbog zaraze koronavirusom i samoizolacije pa korisnicima koji zbog kašnjenja linije zakasne na posao ili u školu nude ispričnicu.
“U trenutnim okolnostima u kojima živimo, vezano za epidemiološku situaciju, nažalost i naši vozači su obuhvaćeni zdravstvenim tegobama. Na bolovanju je u ovome trenutku oko 390 vozača autobusa i tramvaja te vozila za prijevoz osoba s invaliditetom, a navedena brojka se svakodnevno mijenja”, navodi se u odgovoru ZET-a Hini.
Na pitanje o uzrocima kašnjenja brojnih linija javnog prijevoza, kao autobusa tako i tramvaja, dodaju da se najveći postotak odnosi na bolovanja uzrokovana koronavirusom i samoizolacijom.
“Cijenjene korisnike ljubazno molimo za razumijevanje, jer se stanje mijenja na dnevnoj razini, odnosno iz sata u sat te se ulažu iznimni napori kako bi se usluga realizirala u predviđenom obimu”, poručuju te dodaju da se neka vozila povlače iz prometa i zbog poteškoća koje je epidemija izazvala u servisnom dijelu, gdje je također smanjen broj radnika.
Ističu i da su na nekim linijama prilagodili raspored te da se ulažu napori da ove okolnosti što manje utječu na redovito funkcioniranje javnog prijevoza.
Tomašević: Omikron stvorio veliki problem u javnim i komunalnim uslugama
Kašnjenja u prijevozu komentirao je u izjavi medijima zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević, istaknuvši da su isti problemi u javnom prijevozu, ali i komunalnim uslugama.
“U ZET-u je doista problem s vozačima. Teško je to odmah u istom trenu iskoordinirati jer dobijete obavijesti da taj dan neće doći 50 do 100 vozača”, izjavio je gradonačelnik u pauzi sjednice Gradske skupštine, dodavši da su zbog svega angažirane rezerve vozača.
Upitan bi li bilo bolje da se obveza predočenja covid potvrda odnosila i na vozače javnog prijevoza, Tomašević smatra da je u tom slučaju moguće da bi “imali još i veći problem”.
Iz ZET-a su dodali da korisnici gradskog prometa, zbog nepredviđenih situacija u prometu i znatnijeg odstupanja od predviđenog rasporeda, mogu na web stranicama ZET-a ispuniti zahtjev za “e-ispričnicom”, koju izdaju ukoliko je autobus odstupao 15 minuta ili dulje od rasporeda.
“Na zahtjeve se odgovora u najkraćem mogućem roku, a da li će putniku izdana potvrda biti uvažena, odlučuje poslodavac ili obrazovna institucija kojoj se ona prilaže”, dodaju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!