Otkriveno na Skupštini: Planira se do sada neviđeno rješenje za zagušenu zagrebačku prometnicu

Vijesti 31. sij 202408:35 0 komentara
Antonio Bronic/PIXSELL

Da je križanje Trakošćanske, Ozaljske, Vukovarske i Krapinske, koje se nalazi u neposrednoj blizini Trešnjevačkog placa, dionica na kojoj se stvaraju velike gužve, pogotovo u frekventnim jutarnjim i popodnevnim satima, poznato je mnogima koji se onuda voze, a to je pitanje na prošlotjednom zasjedanju Gradske skupštine potegnuo i Nikola Vukobratović, zastupnik Samostalne demokratske srpske stranke.

“Prije nešto više od tri mjeseca otvoren je dvostruki rotor na križanju Kranjčevićeve, Nove ceste i Adžijine. Tada je rješenje kritizirano, ali čini mi se da bi danas malo tko tvrdio da nije povećana sigurnost na tom mjestu, pogotovo pješaka. Međutim, križanje kod tržnice čini se još kompleksnijim jer ne samo da je prometnije nego njime vozi i tramvaj”, ustvrdio je Vukobratović, kojega je zanimalo postoje li planovi za tu dionicu, kao i za uređenje tržnice, prenosi Večernji list.

Prema odgovoru dogradonačelnika Luke Korlaeta, pak, prva faza rješavanja prometnih problema u tom dijelu Trešnjevke adaptacija je i semaforizacija nešto istočnijeg križanja Vukovarske i Ulice Florijana Andrašeca, čime bi se, kako je kazao, znatno poboljšala protočnost.

“U planu je izrada elaborata dinamičke signalizacije poteza od Trešnjevačkog placa do Ulice Florijana Andrašeca, a onda i sama korekcija križanja Ozaljske i Vukovarske. Razmišlja se i o korekciji tramvajskog toka tako da on ne smeta skretačima koji idu iz Ozaljske desno u Vukovarsku. Svi ti elaborati su u planu Gradskog ureda za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost i dogodit će se vrlo brzo”, rekao je Korlaet.

Dodao je i kako se uređenje prostora tržnice očekuje početkom sljedeće godine. U prvom kvartalu bit će zamijenjeno opločenje na sjevernom dijelu, a šire rješenje, kazao je, predmet je opsežnog projekta koji se veže i na urbanistički plan uređenja, na čemu se također radi. Andro Pavuna, pročelnik Ureda za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost, istaknuo je kako su u tijeku nabava za spajanje semafora i postavljanje trećega traka u Vukovarskoj, što bi povećalo protočnost cijele dionice na koju se slijevaju Krapinska i Ozaljska te Nova cesta.

“Očekujemo da će elaborat vrlo brzo biti gotov te da će to biti izvedeno u prvoj polovici 2024. Kada je riječ o dinamičkoj signalizaciji, kojom bismo mogli osigurati da u Vukovarskoj dva traka ujutro budu u jednom smjeru, a poslijepodne u drugom, to je malo zahtjevniji zahvat za koji tek trebamo izraditi elaborat, što također planiramo pokrenuti ove godine”, poručio je Pavuna. Sličan se sustav planira i na nekim drugim prometnicama poput Ribnjaka, ali još treba ispitati kako će na sve reagirati policija, a u planu je i senzibiliziranje vozača kako se ne bi događali frontalni sudari.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!