Promocija hrvatskog turizma prije 10-ak godina i danas nije niti približno slična. Dok se nekada goste privlačilo jumbo plakatima i specijaliziranim sajmovima, sada su prioritet postale društvene mreže.
Tom je svoju adresu u Velikoj Britaniji zamijenio onom splitskom. Iako je ljubav bila glavni razlog preseljenja, pri odluci su mu pomogle i društvene mreže.
”Jako mi je pomoglo to što sam o Splitu i Hrvatskoj mogao pronaći puno toga na internetu, puno je lijepih slika na društvenim mrežama koje sam pokazao i svojoj obitelji i prijateljima da im pokažem gdje idem”, kaže Tom Joseph.
Svoje slike Splita turistima pokazuje i student Mate. Svoj Instagram profil prilagodio je turistima ruskog govornog područja kojima pruža brzu informaciju, ovisno o njihovim interesima.
”Povratne informacije su dobre i uvjerio sam se da je to bila dobra odluka i da postoji potreba za takvim projektima”, rekao je Mate Perković.
Na ovakvu promociju odlučju se i neki hoteli.
U istom trenutku možete biti na svim tržištima, dostupan vam je i jako velik broj ljudi, a i sami korisnici vam pomažu da bi vam te platforme bile još i bolje, još i kvalitetnije sa svojim povratnim informacijama”, rekla je Alijana Vukšić, direktorica TZ Split.
O novom načinu promocije više pogledajte u prilogu reporterke N1 Jelene Tešije.