Čak 95 posto usluga čišćenja nudi se na crnom tržištu

Ekonomija 07. kol 201716:28 > 16:29
N1

Sve je više oblika novog načina poslovanja tzv. ekonomije dijeljenja, koji po principu unajmljivanja te razmjene usluga i proizvoda potiče održivo upravljanje raspoloživim resursima.

Uglavnom je to putem specijaliziranih društvenih mreža. Tako, primjerice, imamo online market iznajmljivanja smještaja, Airbnb. Poznate su nam usluge prijevoza, odnosno ono što danas poznajemo pod uslugom Uber koja je donijela preokret i izazvala nezadovoljstvo taksi prijevoznika.

Odnedavno u Zagrebu postoji Beeper.hr – digitalna platforma za naručivanje profesionalnih čistača kućanstva. Suosnivač i vlasnik Beeping.hr, Jan Dobrilovič iz Ljubljane gostovao je u emisiji Novi dan.

U Hrvatskoj, kaže, u prosjeku obitelj na održavanje doma troši 10 sati, na pranje suđa, veša i površina otpada 6 sati. Usluge čišćenja koriste i oni koji nisu više platežne moći i time, kaže Dobrilović, kupuju vrijeme. Većina usluga nudi se na crnom tržištu.

Usluge nisu standardizirane, ni cijenom, ni kvalitetom.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.