I Chevrolet i Mitsubishi su "puni života"

Ekonomija 13. velj 201515:08 > 15:10
youtube/screenshot

"Croatia - Full of life", novi slogan Hrvatske turističke zajednice, ovih je dana tema o kojoj raspravljaju svi hrvatski građani. Slogan je na Twitteru postao predmet ismijavanja.

Da stvar bude zanimljivija, Chevrolet ima identičan slogan za svoj model Spark – “Spark – Full of life”. Isti slogan koriste još neke svjetske kompanije poput Mitsubishija i američkog kasina Mohegan Sun. Slogan “Full of life” zaštićen je od strane američke tvrtke Johnson Smith Company 13. siječnja 2015. godine.

Podsjetimo, Hrvatska turistička zajednica u četvrtak je predstavila novu komunikacijsku strategiju koja bi trebala privući turiste u Hrvatsku ove godine. Komunikacijska strategija vrijedna je nešto manje od 2.5 milijuna kuna, a kampanja će krenuti u rujnu.

Hrvatska turistička zajednica predstavila je novi, treći, slogan: “Hrvatska, puna života”, odnosno “Croatia, Full of Life”. Za posao izrade novog krovnog komunikacijskog koncepta bilo je angažirano pet timova, izabranih među 13 ponuđača koji su se javili na natječaj. Pet mogućih slogana testirano je proteklih tjedana u osam europskih zemalja.

‘Hrvatska, puna života’ – ideja svjetski poznate marketinške agencije BBDO pobijedila je na natječaju Hrvatske turističke zajednice za krovni komunikacijski koncept i ideju HTZ-a. Koncept BBDO-a bio je bolji od primjerice onih koje su smilisli Bruketa i Žinić, Gray Group, McCann Zagreb ili FutureBrand. Tako je odlučilo Povjerenstvo, ali i gotovo 5 tisuća ljudi u anketama u Njemačkoj, Austriji, Italiji, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Švedskoj, Poljskoj te Rusiji gdje je ovaj prijedlog dobio najviše, odnosno – 28% glasova.

Reporter N1 Antonio Zavada razgovarao je s izvršnim direktorom zagrebačkog ureda BBDO-a Lukom Dubokovićem koji mu je otkrio kako su došli do slogana koji će obilježiti iduće desetljeće hrvatskog turizma, je li on plaćen puno ili malo te što misli o brojnim parodijama na ‘full of’ slogan koje su preplavile društvene mreže.