Tehnološki div Yahoo ostvario je u prvom tromjesečju pad prihoda i dobiti jer blagi rast prihoda od oglašavanja nije uspio nadoknaditi povećane troškove za isplate partnerima i internetskim stranicama koje preusmjeravaju čitatelje na Yahoo.
Prema izvješću objavljenom u utorak, ukupni prihodi tvrtke iznosili su u prvom tromjesečju 1,04 milijarde dolara, dok su u istom lanjskom razdoblju bili 1,09 milijardi. Neto dobit pala je, pak, na 21,2 milijuna dolara, dok je prije godinu dana iznosila 311,6 milijuna dolara.
Yahoo je objavio da su prihodi od oglašavanja, koji čine otprilike 40 posto ukupnih prihoda, porasli u prvom tromjesečju za 2,3 posto, na 463,7 milijuna dolara. Prihodi od poslovanja vezanih za pretraživanje porasli su za 19,5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, na 531,7 milijuna dolara. No, ukupan je prihod, nakon isplata partnerima i internetskim stranicama koje preusmjeravaju čitatelje na Yahoo, pao na godišnjoj razini.
Posljednjih godina prihodi Yahooa stagniraju ili padaju, pa ta kompanija zaostaje za konkurentima kao što su Google i Facebook. Unatoč promjenama u vrhu kompanije, nizu akvizicija i novih proizvoda, poslovodstvo ne uspijeva preokrenuti trendove i uspostaviti snažniji rast prihoda.
Pod pritiskom nezadovoljnih dioničara, izvršna direktorica Yahooa Marissa Mayer kazala je u utorak da je kompanija angažirala savjetnike da utvrde “najperspektivnije mogućnosti” njezina udjela u kompaniji Yahoo Japan. Ulagači traže od Mayer da unovči taj udio, nakon što je već prije Yahoo najavio planove za izdvajanje udjela u kineskoj kompaniji za internetsku kupovinu Alibaba Group Holding.