Hrvatska tvrtka Hangar 18 prodala je 1.000 komada svog prvog pametnog sata, "noaline smartwatcha", samo mjesec dana od njegovog lansiranja na tržište.
“Prodaja je krenula prije mjesec dana, a trenutni pokazatelji su izuzetno dobri s prodanih tisuću noaline smartwatcha. Tijekom ljetnih mjeseci očekujemo pojačanu prodaju tog proizvoda”, kaže član uprave Hangara 18, Zoran Bogdanović, prenosi portal Poslovni.
Noaline smartwatch ima OLED ekran, prikaz dolaznih poziva, podsjetnik vibracijom, praćenje vježbanja i spavanja, bar code skeniranje i praćenje unosa kalorija, otporan je na vodu, a radi ne samo s “H18 Noa” mobilnim telefonima već i s iPhoneima i Samsungovim modelima.
Kompanija Hangar 18 je, zahvaljujući vlastitim brendovima mobilnih telefona i tableta, kao i otvaranjem sedam prodajnih mjesta, i dodatnih 250 putem partnera, lani udvostručila prihod na 50 milijuna kuna.
Neto dobit firme se utrostručila na tri milijuna kuna, a zahvaljujući uspjehu Hangar je udvostručio broj zaposlenih na 50.
Bogdanović navodi da im je u ostvarenju ovih poslovnih rezultata značajno pomogla prodaja mobilnog telefona “H18 Noa”, za koje smatra da su među najprodavanijim na hrvatskom tržištu.
“U 2014. prodali smo 60 tisuća ‘H18 Noa’ pametnih telefona, pa vjerujem da smo lideri u svom segmentu tržišta s udjelom od šest do sedam posto, s obzirom na to da je lani u Hrvatskoj ukupno prodano oko milijun pametnih mobilnih telefona”, dodaje on.