Franck preuzima distribuciju portfelja Adria Snack Company

Ekonomija 14. pro 201509:25 > 09:29
Ilustracija

Franck od 1. siječnja 2016. preuzima distribuciju proizvoda Intersnacka za tržište Hrvatske čime preuzima odgovornost za distribuciju cjelokupnog asortimana tvrtke Adria Snack Company, izvijestili su u ponedjeljak iz Francka.

Adria Snack Company je joint venture partnerstvo Francka i Intersnacka, proizvođača snack asortimana u Europi, s ciljem snažnijeg pozicioniranja na tržištima regije Adria.

Partnerstvo podrazumijeva zajednički marketinški i prodajni nastup, obogaćivanje programa te ulaganja u modernizaciju i širenje proizvodnih kapaciteta u Hrvatskoj. Izdvajanjem snack poslovanja u posebno društvo, Franckov cilj je ojačati menadžerski tim koji će biti zadužen isključivo za upravljanje biznisom snacka, kažu u Francku.

“U biznisu snacka već smo odavno prerasli lokalno tržište i potrebna nam je ekspanzija na nova tržišta kako bismo osigurali daljnji rast. Suradnja s Intersnackom stvara pretpostavke za realizaciju bržeg i značajnijeg investicijskog ciklusa, modernizaciju i unapređivanje proizvodnje u Hrvatskoj, inovacije u pakiranjima te posebno važnom dijelu istraživanja i razvoja novih proizvoda kao i bržu primjenu svjetskih trendova iz kategorije snacka”, ističe član Uprave Francka Ivan Artuković.

Adria Snack Company će upravljati portfeljem koji uključuje snack asortiman Francka kao i asortiman Intersnacka, koji će društvo uvoziti za tržišta regije.

U Hrvatskoj Adria Snack Company sa svojim brendovima količinski i vrijednosno drži 23 posto ukupnog tržišta snacka te gotovo 45 posto tržišta čipsa, a ako se u obzir uzme i proizvodnja privatnih marki, riječ je o više od 60 posto tržišta čipsa.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.