Uplašeni zbog loše percepcije u javnosti nakon takozvanog "Dieselgate" skandala u Volkswagenu planiraju 'imidž ofenzivu', a prva žrtva je njihov globalni slogan - "Das Auto"
Slogan je 2007. lansirao danas izgnani šef Martin Winterkom, a imao je prednost jednostavnosti. Ipak, lideri njemačkog proizvođača automobila, nestrpljivi da predstave reformiranu korporativnu kulturu, smatraju da se slogan ‘Das Auto’ ne slaže s tvrtkom koja želi pokazati novopronađenu poniznost.
Jedan od glasnogovornika Volkswagena rekao je da “Das Auto” još uvijek nije “mrtav”, ali da ga kompanija više neće koristiti u promidžbenim kampanjama.
A njegova zamjena i nije nešto radikalna.
“Gdje god će se u budućnosti pojaviti naš logo bit će praćen novim sloganom ‘Volkswagen'”, rekao je glasnogovornik.
Nova kampanja o kojoj se raspravljalo prošli tjedan iza zatvorenih vrata je VW-ov posljednji pokušaj da vrati incijativu u obnovi reputacije nakon drastičnog pada prodaje na pojedinim tržištima.
Volkswagen je nakon svega što se dogodilo morao pokazati poniznost, a slogan “Das Auto” bio je pretenciozan, tvrdi jedan od menadžera koji je prisustvovao sastanku.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.