
Švicarski div dizao je cijene u proteklim godinama, prebacujući troškove skupljih sirovina na potrošače. Prodaja im je zato smanjena.
Švicarski prehrambeni div Nestlé najavio je smanjivanje proizvodnih kapaciteta u Njemačkoj, istaknuvši pojačanu osjetljivost kupaca na cijene i više troškove proizvodnje.
Proizvode Thomy senf, ulja…
Tvornica u Neussu, gradu u blizini Düsseldorfa, zatvorit će svoja vrata sredinom 2026., a tvornica u Conowu, gradu u sjeveroistočnoj saveznoj zemlji državi Mecklenburg-Vorpommern, bit će prodana, izvijestio je Nestlé u četvrtak.
Pojačana osjetljivost kupaca na cijene i viši troškovi proizvodnje rezultirali su “viškom kapaciteta”, objasnio je švicarski prehrambeni div.
Odluka kompanije utjecat će na oko 230 radnika i uprava trenutno s radničkim vijećem pregovara o mogućim rješenjima, uključujući mjere prekvalifikacije i ponudu djelomičnog umirovljenja.
Tvornica u Neussu zapošljava oko 145 radnika, a proizvodi biljna ulja, majonezu i senf brenda Thomy u staklenkama, plastičnim bocama i tubama.
6700 radnika u 13 tvornica
Proizvodnja u pogonu u Conowu, u kojem je zaposleno oko 80 radnika, bit će pak prekinuta početkom iduće godine i potom preseljena u druge europske zemlje, napominju u Nestléu, dodajući da trenutno pregovaraju s jednim njemačkim kupcem.
Pogon u Conowu zapošljava oko 80 radnika i proizvodi, između ostalog, instant juhe i ostale proizvode marke Maggi.
Nestlé u Njemačkoj zapošljava oko 6.700 radnika u trinaest tvornica. Grupa je lani u Njemačkoj zabilježila prihod od dvije milijarde franaka, manji za 9,2 posto nego u 2023. Iskazan u eurima smanjen je za 7,4 posto.
Švicarski div dizao je cijene u proteklim godinama, prebacujući troškove skupljih sirovina na potrošače. Prodaja im je zato smanjena budući da su se građani okrenuli jeftinijim markama.
U takvim je uvjetima ukupni prihod grupe lani pao za 1,8 posto, na 91,4 milijarde franaka. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i prodaja odnosno kupnja imovine uvećan je za 2,2 posto, Cijene su podigli za 1,5 posto i povećali obujam prodaje za 0,8 posto.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!