U Zagrebu je danas održano predstavljanje istraživanja Greendex - indikatora zelene transformacije. U sklopu tog istraživanja procjenjivalo se koliko kompanije, mediji i agencije zaista djeluju i stvaraju uvjete za održivu budućnost.
Direktor N1 televizije Tihomir Ladišić tom je prilikom kazao da mediji imaju možda najglobalniji pristup informacijama zato što svakodnevno agencijama i vijestima stižu priče o klimatskim katastrofama koje su nas zbog klimatskih promjena i globalnog zatopljenja zadesile proteklih godina i sve više su dio naše stvarnosti.
“Mediji su jednostavno najbliži informacijama o tome što se događa i koliko je to pogubno za naš život u ovom trenutku. Mislim da mediji imaju dovoljno prostora i snage da se svakodnevno time bave i da tome daju snagu, ali da to s druge strane ne bude ona druga krajnost koja zapravo vodi prema senzacionalizmu i količini klikova koje takve vijesti mogu prikupiti”, rekao je.
Istaknuo je da u medijima postoje specifično ljudi koje se sve više bave time temama jer je to postalo jako važno zbog publike i javnosti.
“Mi imamo sreće da je s nama Tea Blažević, naša meteorologinja i autorica naše emisije Klimatska budućnost koja je čini mi se jedina televizijska emisija koja se sustavno bavi pitanjem održivog razvoja. Tako da je važno imati stručne ljude koji se baš posvećeno mogu baviti time. Ja mislim da mediji sve više imaju takve ljude i važno im je da imaju takve ljude u redakciji”, kazao je Ladišić.
Direktorica odjela internih komunikacija u Infobipu Martina Rizman Matić govorila je iz perspektive velikih kompanija i rekla da nije točno da su kompanije nezabrinute za okolišne teme.
“Mislim da je razlika na globalnoj razini i u Hrvatskoj. Na globalnoj razini postoji vrlo razvijena svijest u kompanijama. Na našem primjeru, mi smo dobavljač velikim globalnim kompanijama i mi kad prolazimo tendere, recimo prošle godine na 500 tendera na kojima smo bili, kompanije traže tu okolišnu komponentu”, rekla je Rizvan Matić.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!