Citroën je predstavio potpuno novi model, električni ë-C3 koji se proizvodi u Europi te, kako tvrde, jamči najbolju udobnost u klasi, jednostavno električno iskustvo, izuzetnu razinu opreme i sjajan omjer uloženog i dobivenog.
Potpuno električni ë-C3 s novi ime poznatog gradskog modela C3 koji je dosad prodan u više od 5,6 milijuna primjeraka od predstavljanja 2002. godine. Model C3 najpopularniji je model marke i čini 29 posto prodaje marke Citroën u Europi.
Novi ë-C3 želi nastaviti taj uspjeh te su se Francuzi odlučili hrabro suočiti s izazovom, a to je da potpuno električna mobilnost bude dostupna svima.
Citroën kaže kako ë-C3 donosi osjećaj vožnje na letećem tepihu jer po prvi put spaja proslavljeni ovjes s novim udobnim sjedalima. Sudeći prema ostalim modelima iz njihove flote, u te riječi ne treba sumnjati.
Novi ë-C3 viši je i linije su mu oštrije, ali dimenzije su mu ostale slične, dok je vozački položaj povišen kako bi se olakšao ulazak u automobil i izlazak iz njega. Veća je odignutost od tla, a tu su i vanjski zaštitni elementi koje kupac može prilagoditi svojem ukusu.
Udobnost se nastavlja i u unutrašnjosti, a Citroën tvrdi kako površine u kabini putnicima osiguravaju ugođaj sličan onome kod kuće. Sjedala su dizajnirana posebno za ovaj model i punjena su dodatnom pjenom kako bi bila još mekša i udobnija. U sredini instrument ploče smješten je 10,25-inčni multimedijski ekran u boji, koji je blago zakrivljen prema vozaču.
Novi ë-C3 ima prostraniju unutrašnjost od svojeg prethodnika u gotovo svim smjerovima, iako je samo 19 mm dulji i 6 mm širi, a Francuzi tvrde da bi “izdašni obujam prtljažnika od 310 litara trebao biti više nego dovoljan za većinu šoping putovanja”.
Električni motor snage je 113 KS, a baterija kapaciteta 44 kWh osigurava deklarirani doseg do 320 km, dok najveća brzina iznosi 135 km/h, što govori da je ovaj automobil usmjeren na gradsku vožnju. Brzim punjenjem baterija se može napuniti s 20 na 80 posto za samo 26 minuta. Standardno punjenje izmjeničnom strujom s 20 na 80 posto traje oko 4 sata i 10 minuta koristi li se punjač snage 7kW, ili 2 sata i 50 minuta s punjačem snage 11 kW.
Novi ë-C3 opremljen je zbirkom najnovijih Citroën tehnologija za pomoć u vožnji, uključujući – sustav za automatsko kočenje, sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, prepoznavanje prometnih znakova, automatska duga/kratka svjetla, stražnji parkirni senzori i slično.
Model ë-C3 s dosegom od 320 km bit će dostupan po cijeni od 23.300 Eura na zapadno europskim tržištima (u Francuskoj, Njemačkoj, Belgiji, Nizozemskoj, Austriji i Portugalu), što je dokaz predanosti marke Citroën misiji da potpuno električnu mobilnost učini dostupnom svima.
Tu će biti i model s manjim dosegom (do 200 km), a koji dolazi 2025. godine s početnom cijenom od 19.990 eura na istim tržištima. Ukoliko ova cijena bude aktualna i u Hrvatskoj bit će to najpovoljniji električni automobil na našem tržištu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!