Višak goriva u cijevi spremnika može dovesti do curenja goriva u taj filtar i oštetiti sustav povrata para.
Mnogi vozači upoznati su sa zvukom škljocanja koji proizvodi njihov automobil kada je spremnik pun, no poneki ipak još malo stisnu pištolj za točenje goriva u pokušaju da izvuku i posljednju kap, piše Wales Online, a prenosi net.hr.
Graham Conway, direktor britanske leasing tvrtke Select Car Leasing, rekao je: “Stiskanje pištolja za točenje goriva nakon prvog klika, poznato i kao “dolijevanje”, moglo bi se činiti kao ispravna stvar ali zapravo nije”.
“To je zato što će vjerojatno ipak ispustiti nešto goriva koje neće završiti u vašem spremniku. Ako zanemarite prvi klik, mogli biste točiti preko vrha otvora spremnika za gorivo, a to dodatno gorivo završit će u malom odvodu ispod ulaza i na tlu ispod vašeg vozila”, objasnio je stručnjak.
“Na nekim crpkama višak goriva može biti usisan natrag u cijev. To znači da plaćate benzinskoj postaji gorivo koje ste im vratili. Ozbiljniji problem, onaj koji bi mogao oštetiti vaš automobil i koštati vas puno novca, povezan je sa sustavom za povrat para. On sprječava isparavanje benzina ili dizela kada otvorite čep da biste napunili auto. Umjesto toga pare završavaju u posebnom filtru s aktivnim ugljenom”, dodao je.
Višak goriva u cijevi spremnika može dovesti do curenja goriva u taj filtar i oštetiti sustav povrata para što može dovesti do nepravilnog rada motora. Popravak ovog sustava može biti vrlo skup, kod nekih automobila i više od 500 eura”, istaknuo je Conway.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!