Henghengini prijatelji mogli su zaključiti da je uživala u svojoj rođendanskoj zabavi u skupom, zdravstveno osviještenom restoranu u središtu Šangaja po načinu na koji je lizala hranu s tanjura.
Jednogodišnja kujica pasmine Border Collie sjedila je u kolicima i nosila kapu od kolačića, Hengheng je bila jedina za stolom i uživala je u pažljivo pripremljenoj hrani koja je u Klubu mačaka i pasa namijenjena samo za kućne ljubimce.
“Ako je moj pas sretan, sretna sam i ja. Moj pas je kao moje dijete”, rekla je Tiffany Wang, vlasnica psa i jedna od šestero ljudi koji su slavili rođendan plješćući i fotografirajući psa i tortu u obliku šape.
“Vidim po njezinoj reakciji i načinu na koji je sve jela tako brzo da je zapravo bila jako sretna.”
Kinesko gospodarstvo kućnih ljubimaca prošle je godine vrijedilo 493,6 milijardi juana (61 milijarda eura), što je povećanje od 25 posto u odnosu na prethodnu godinu, prema podacima istraživačke tvrtke iiMedia Research. Očekuje se da će do 2025. dosegnuti 811,4 milijarde juana.
Dio ovog rasta pripisuje se manjoj veličini obitelji u Kini – zemlja je prošle godine zabilježila najnižu stopu nataliteta u povijesti.
Sve veći broj ljudi također živi sam, a državni mediji objavili su prošle godine podatke koji pokazuju da Kina ima 125 milijuna jednočlanih kućanstava, što povećava važnost kućnih ljubimaca.
Klub mačaka i pasa, koji je otvoren 2021. godine, ima opsežan jelovnik za svoje goste s prosječnom cijenom obroka od oko 90 juana (11,15 eura).
“Ne stavljamo nikakav šećer, ulje, aditive u jelo i vrlo je svježe kako bi zadovoljilo naše standarde”, rekao je upravitelj Ma Tao. “Mogu ga jesti i ljudi, ali nema puno okusa.”
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.