Najbogatiji slave blagdane baš kao i svi drugi, ali njihov izbor poklona odražava nešto drugačiji ukus.
Nekoliko dana prije Božića prošle godine, Nicole Pollard, osnivačica tvrtke Lalaluxe, modne kompanije specijalizirane za luksuznu odjeću, dobila je poziv od klijenta. Klijent je izrazio želju za rijetkom Himalayan Birkin torbom, umotanom i spremnom za pod bor.
Za one koji nisu upoznati, Birkin je ekskluzivna Hermès torba koju vole vrlo bogati. Himalayan se odnosi na materijal, rukom obojan trbuh krokodila, a sve to zajedno dolazi s cijenom od 750.000 dolara, piše Business Insider.
Pollard se obratila svojoj međunarodnoj mreži prodavača Birkin torbi za pomoć. Nabavila je robu i poslala torbu avionom uz vlastiti tim za sigurnost. Bila je ispod drvca na Božićno jutro.
“Žele vidjeti kako izgleda najbolje od najboljeg…”
“Oni samo žele vidjeti kako izgleda najbolje od najboljeg”, rekla je Elisabeth Brown, menadžerica u tvrtki Knightsbridge Circle. “Nema budžeta, jednostavno žele ono što žele i vole da se to ostvari”, dodala je.
Za usporedbu, ove blagdane Amerikanci planiraju prosječno potrošiti 1.652 dolara, prema istraživanju Deloitte-a. To je otprilike 0,2% cijene Himalayan Birkin torbe.
Uz Chanel i Rolex, Hermès je jedan od najtraženijih brendova, rekla je Pollard. Birkin torbe smatraju se kolekcionarskim predmetima i dolaze u rijetkim varijacijama, te su popularan izbor među izuzetno bogatima.
Winston Chesterfield, osnivač tvrtke Barton, konzultantske firme sa sjedištem u Londonu koja se fokusira na imućne, poznaje jednu kolekcionarku Hermèsovih torbi kojoj suprug svake godine poklanja torbu u novoj boji, kao i izbor luksuznih proizvoda i sitnica istog kalibra.
Druge popularne opcije, prema Pollard iz Lalaluxe-a, uključuju stvari koje se mogu personalizirati; Goyard koferi ukrašeni prvim slovom imena osobe, košarica s poklonima prilagođena horoskopskom znaku primatelja, a popularne su i opcije prilagođene hobijima.
“Obitelj koja voli planinarenje mogla bi si međusobno poklanjati najbolju opremu za aktivnosti na otvorenom od brendova poput Moncler i Loro Piana”, rekao je Chesterfield.
Knightsbridge Circle su se prisjetili jednog od ekstremnijih primjera: pomogli su u kupnji lokacije vrijedne 5 milijuna dolara, koja je došla zajedno s palačom u kojoj je nekoć boravio Napoleon, plus vlastitim pogonima za proizvodnju meda i maslinovog ulja.
Pandemija je pogodovala “trendu iskustva”
“Svima, a posebice izuzetno bogatima, vrijeme je najdragocjenija roba”, rekla je Brown iz Knightsbridge Circle-a.
Ponekad je cijena vremena mjerljiva. Na primjer, sat u privatnom avionu tvrtke Vistajet košta 11.000 dolara. Jedan od Chesterfieldovih poznanika, kojem se nije svidjela ideja kupovanja privatnog aviona, svojoj kćeri je poklonio sate vrijedne otprilike pola milijuna dolara, nakon što se naviknula na putovanje privatnim avionom tijekom pandemije.
Ali, neopipljiva vrijednost dobro utrošenog vremena ipak je ono za čime bogati zaista žude.
“Čini se da su ljudi umorni od onoga što biste nazvali čvrstim luksuzom”, rekao je Chesterfield.
Jedna obitelj s kojom Chesterfield surađuje unajmila je privatni otok na Karibima na dva tjedna, a kaže da su česti i wellness odmori, od putovanja u Rishikesh do biciklističkih izleta očeva i sinova na Mallorci.
Neki od klijenata s kojima surađuje Elizabeth Brown iznajmljuju privatne vile u zaštićenim područjima u Africi, poput Ol Jogija u Keniji ili otoka Saanane u Tanzaniji, što može koštati i do 40.000 dolara po noćenju. Ipak, naglasila je da boravak (i mogućnost promatranja divljih životinja s vašeg stola za doručak) obično nije jedini poklon koji dobivaju.
Pollard ističe kako ima jednog klijenta koji putuje u svemir za praznike, što naziva “ultimativnim pokazivanjem moći.”
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!