Pokemon Go, igra u nadograđenoj realnosti (AR) širi se svijetom zapanjujućom brzinom, iako je lansirana prije samo nekoliko dana.
Od svog pojavljivanja, aplikacija je instalirana preko 15 milijuna puta, prema podacima analitičke kompanije Sensor Tower.
Sudeći prema broju instalacija, nije veliko iznenađenje što se Pokémon Go trenutno nalazi u vrhu listi prodavnica aplikacija.
Ono što je iznenađujuće, jest koliko vremena korisnici investiraju u Pokémon Go, u odnosu na pet najpopularnijih aplikacija.
Prema analizama kompanije Sensor Tower, prosječni iPhone korisnik provede više od 33 minuta u aplikaciji, u usporedbi s 22 minute koliko se provede na Facebooku, ili 18 minuta na Snapchatu. Ovo se odnosi na upotrebu aplikacija na dnevnom nivou.
Trenutno, nitko ne poriče da je Pokémon Go pravi hit, a ono što svi očekuju da vide u narednim tjednima jest hoće li igra uspjeti održati svježinu i da ostati zanimljiva korisnicima na duži period, piše Balkan Android.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.