U današnjem svijetu potrošačkih navika i potreba za potvrdom u očima drugih koja se prije svega upražnjava putem društvenih mreža, kultura selfija zaslužuje da bude tretirana kao posebna komercijalna aktivnost.
Američki časopis “Fusion” je ovu ocjenu potkrijepio konstatacijom da tržište selfija danas vrijedi na destine, ako ne i stotine milijuna dolara.
“Selfie” stimulira postojeće aktivnosti, ali također dovodi do kreiranje novih tržišta, navodi časopis.
Gigant Apple se pridružio selfie kulturi uvrstivši u svoju ponudu najnovije modele iPhone 6 modificirajući blic kako bi se olakšalo autofotografiranje naročito noću ili u zamračenom prostoru.
Ekonomija selfija takođe obuhvaća i raznovrsna pomagala prilikom fotografiranja samog sebe, kao što je selfie stick. To je bio omiljeni božićni poklom Amerikanaca 2014., prodan u više od 100.000 primjeraka tijekom praznika.
Ali, postoji također ekonomija softvera i aplikacije selfija, kompjuterski alati koji omogućavaju poboljšanje kvaliteta slike ili igranje s autoportretom prije postavljanja na neku društvenu mrežu.
Postavljenje selfija na društvenim mrežima je postala važna aktivnost jer potreba za dopadanjem je oduvijek postajala, ali se izražavala na ražličite načine.
Na websiteu “General Assembly” postaji čak online tečaj o upravljanju selfie fotografiranjima.
Selfie je razvio čak i kritičku misao i njemu su posvećene knjige, članci i eseji.
Ukoliko se uzmu u obzir sva pomagala, softveri, usluge i intelektualne i umjetničke rasprave, selfie nije samo novi vid kulture već i tržište koje vrijedi na destine, ako ne i stotine milijuna dolara, zaključuje magazin.