Betoniranjem temelja za noseće stupove mosta Moračica, preko istoimene rijeke u blizini Podgorice, počeli su radovi na izgradnji autoputa od Bara do granice sa Srbijom. To će biti najmodernija prometnica u Crnoj Gori.
Istovremeno, obavljene su sve pripreme za probijanje tunela Veternik na prvoj dionici autoputa od Podgorice do Kolašina. Most Moračica i spomenuti tunel su dva građevinski najzahtjevnija objekta na toj dionici dugoj oko 40 kilometara.
Most Moračica, kako je priopćeno iz kineske kompanije “China Road and Bridge Corporation” (CRBC), imat će nekoliko nosećih stupova, a glavni će biti visok 158 metara. Nadmorska visina na kojoj će se graditi prva dionica autoputa je od 63 do preko 1.100 metara, što govori o složenosti građevinskog poduhvata.
Prva dionica autoputa trebala bi biti završena u svibnju 2019. godine. Tada će se iz Podgorice u Kolašin moći stići za 25 minuta, a sada je potrebno gotovo sat i pol.
Autoput Bar-granica sa Srbijom bit će dug oko 170 kilometara. Izgradnja te prometnice bit će najsloženiji građevinski poduhvat u povijesti Crne Gore.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.