Japanski proizvođač automobila Toyota potpisao je sponzorski ugovor s Međunarodnim olimpijskim odborom do 2024. godine, a vrijednost ugovora se procjenjuje na oko milijardu dolara.
Toyota je najveći japanski proizvođač automobila, te prvi sponzor MOO-a iz te gospodarske grane, a ovim potpisom se pridružila grupaciji u kojoj je još 11 globalnih tvrtki koje imaju ugovore s MOO-om.
Uz Toyotu, još dvije japanske kompanije su u tom krugu, Panasonic i Bridgestone, obje imaju ugovore do 2024., iako će se OI u Tokiju održati 2020.
“Dugogodišnja partnerstva su temelj naših komercijalnih programa i omogućavaju financijsku sigurnost čitavog olimpijskog pokreta”, rekao je šef marketinga MOO-a Tsunekazu Takeda, koji je ujedno i dopredsjednik Organizacijskog odbora OI u Tokiju.
“Dodavanje mobilne kategorije u olimpijski partnerski program je priznanje čitavoj našoj industriji. Učinit ćemo sve što možemo kako bismo opravdali svoju novu ulogu i povjerenje MOO-a”, kazao je predsjednik Toyote Akio Toyoda.
Ostali veliki sponzori MOO-a koji imaju ugovore do 2020. ili dalje su McDonald’s, Samsung, Coca-Cola i Atos.