Medijska stručnjakinja Mirela Holy gostovala je u Dnevniku u 18 i komentirala način komunikacije u slučaju Agrokor.
Kako ocijenjujete Vladinu komunikacijsku politiku, najprije se devet dana skrivalo da su se sastali oko pitanja Agrokora, a onda su se, nakon što je to izašlo u medijima, obratili priopćenjem?
“Tu je svrsishodnije ne govoriti o komunikaciji Vlade, nego komunikaciji Agrokora. Vlada tu nije trebala imati primat jer je riječ o krizi tvrtke pa je tu tvrtka trebala imati glavnu riječ. Da je Vlada od početka preuzela glavnu riječ vezanu za tu temu onda bi se moglo i očekivati od Vlade da preuzme rješavanje ovog problema”, objašnjava Holy.
“Mislim da se Vlada nije postavila loše po pitanju Agrokora u ovome što se trenutno događa. Napokon politika treba inzistirati na jednakim pravilima igre, makar se radilo i o Agrokoru”, rekla je Holy i dodala kako se Agrokor pokušao izvući rekavši kako ga burzovna pravila ograničavaju u komunikaciji na ovu temu.
Agrokor se oglasio tek kasnije
“Definitivno je riječ o krizi kompanije i bilo bi bolje da je kompanija otvoreno komunicirala o ovoj temi kako bi se izbjegla ova situacija, odnosno stvaranje panike”, jasna je Holy.
“Kad se dogodi kriza ne treba raditi po principu zabijanja glave u pijesak, treba oprezno, točno i precizno komunicirati kako bi se upravljalo krizom. Po ovome vidimo da Agrokor ni u komunikacijskom smislu ne upravlja krizom, a komuniakcija je važan način upravljanja bilo kakvom krizom”, objašnjava Holy.
“Bitno je da čelna osoba stane pred kamere i odgovara na pitanja da se pojasni problem i načini rješavanja krize. Ovu krizu ne treba tretirati kao krizu Ivice Todorića i izjednačavati je s njim jer smatram da je Agrokor izrazito važna kompanija za Hrvatsku, ne samo za zaposlene radnike te treba jasno razdjeljivati sudbinu Todorića i sudbinu kompanije”, poručuje Holy.
“Agrokor je bez sumnje važna kompanija i naravno da je u interesu države i BDP-a da tvrtka prevlada krizu i nastavi poslovati.
Ne čudi me što se politika počela distancirati od Todorića i mislim da će on morati odstupiti s čelnog mjesta kompanije i prepustiti upravljanje kriznom timu koji će uspjeti stabilizirati poslovanje”, rekla je Holy i dodala da je riječ o velikim dugovanjima i kreditima koje tvrtka treba vraćati i očigledno je da se Agrokor nije snašao s novonastalom situacijom na tržištu gdje su u područje trgovine ušle trgovine s daleko povoljnijim sustavima financiranja.
“Imali smo sličnu situacijom s Pevecom. Vjerujem da će Agrokor prebroditi ovu krizu”, zaključila je Holy koja je prokometirala i odnos medija prema ovoj temi.
“Kada su se ranije pojavljivale afere vezane uz Agrokor to se stavljalo na margine jer je medijska politika da se ne radi u javnom interesu, nego u interesu oglašivača”, jasna je Mirela Holy.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.