Krizno komuniciranje u Hrvatskoj, premda je prolazila kroz mnoge krize, nije dovoljno iskorišteno kao alat, a i sada se to vidi na primjeru Agrokora i Ivice Todorića, gdje je ozbiljnoj situaciji pristupljeno ignorantski, upozorila je komunikacijska stručnjakinja Mirela Holy gostujući u Novom danu.
“Mislim da je primijenio metodu zabijanja glave u pijesak i da si on to može dopustiti jer je živio u nekom oblaku slave što su mu dopustili mediji. On je bio i još uvijek jest jedan od najvećih medijskih oglašivača i pristup prema njemu je oduvijek bio izrazito blag. Nikada se nije pretjerano negativno objavljivalo o njemu i njegovoj tvrtki. No sada se situacija drastično promijenila i mislim da se on nije snašao”, kazala je Holy.
“Trebao je izaći pred javnost i reći kakva je situacija, obratiti se i dobavljačima i radnicima, pokušati upravljati tom situacijom, da se pokaže da imaju plan i da znaju što se radi, a ovako vidimo da se sve događalo iza kulisa”, upozorila je i podsjetila i na ‘noćni’ sastanak u Vladi.
“Krizna komunikacija je bila grozna”, zaključila je Holy, ali i naglasila da to nije izdvojen slučaj: “Tema kriznog komuniciranja jako je slabo zastupljena i u znanstvenom i u stručnom diskursu i neinteres za tu temu prelijeva se i na Hrvatsku, koja se dosad suočavala s velikim brojem kriza, a krizno komuniciranje pritom nije bilo dovoljno korišteno kao jedan od dobrih alata.”
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.