Kako bi građanima prezentirali svoje reforme, Ministarstvo zdravlja odlučilo je angažirati PR agenciju, za koju je u proračunu u sljedeće tri godine predviđeno 300.000 eura, odnosno oko 2,2 milijuna kuna.
Vlada je na jučerašnjoj sjednici dala odobrenje Ministarstvu zdravlja za angažiranje PR agencije koja bi u javnosti trebala provesti kampanju o implementaciji reformskih mjera koje provodi Ministarstvo zdravlja. Agenciji, koja će biti izabrana na natječaju koji slijedi, moglo bi biti isplaćeno čak 2,2 milijuna kuna koliko je Vlada osigurala u proračunu za 2015. te projekcijama za 2016. i 2017. godine.
Kako bi poboljšali kvalitetu i djelotvornost pružanja zdravstvenih usluga, u Vladi su se odlučili uzeti zajam Međunarodne banke za obnovu i razvoj težak čak 75 milijuna eura! Program, koji će trajati do 2018., obuhvaća i stavke poput reforme bolnice i provođenja Nacionalnog plana kliničkih bolničkih centara, kliničkih bolnica i općih bolnica, ali i stavke poput racionalizacije nemedicinskih usluga.
”Kako bi za sve to javnost i doznala, jedan od uvjeta zajma je i razvoj i implementacija komunikacijskih strategija, odnosno informiranje javnosti o reformskim mjerama koje poduzima Ministarstvo zdravlja”, objašnjavaju u ministarstvu.
U Vladi pak objašnjavaju da je angažiranje agencije potrebno kako bi i mjere Ministarstva zdravlja dobile podršku javnosti, a samim time bi se osigurala i njihova uspješnost, piše tportal.