'Petrov ima neki faktor x koji je teško definirati'

author
Nikola Kojić
12. stu. 2015. 09:15
>
09:22
PXL_100909_2242
Igor Kralj/PIXSELL | Igor Kralj/PIXSELL

Zagrebačka agencija Grizli komunikacije iza koje stoji poznati BBB-ovac Thomas Bauer odradila je vrlo uspješnu kampanju za iznenađenja izbora - Most nezavisnih lista Bože Petrova.

'Kao agencija za Most smo radili kompletan PR, cjelokupnu kreativu te savjetovanje za društvene mreže', kazao je za tportal Bauer, suvlasnik agencije Grizli komunikacije, naglasivši da je on copyrighter te je zadužen za kreativu dok su kolege iz agencije odrađivali PR i druge poslov.

U mladoj agenciji osnovanoj tek 2012., čija su specijalnost, kako navode sami na internetskim stranicama, alternativne komunikacijske strategije, vjerojatno ni sami nisu očekivali da će isto tako nova politička platforma ostvariti sjajan rezultat. Kako je došlo do suradnje između Grizli komunikacija i Mosta nezavisnih lista? Bauer kaže da je sve bilo vrlo jednostavno.

'Simpatizeri smo pa smo uspostavili kontakt povremeno se dopisujući po Facebooku. Onda su nas oni pozvali kao simpatizere na sastanak. Pitali su nas za naše mišljenje o nekim stvarima, pa čak i iz politike, ali i općenito. Svidjelo im se to što smo im rekli i dogovorili smo suradnju', objasnio je Thomas Bauer.

'Kako je bilo malo vremena do izbora, radili smo praktički danonoćno i vikendima. Na kraju smo nešto i napravili', kaže kreativni direktor Grizli komunikacija. Naglašava da bi sve bilo kvalitetnije da je bilo više vremena za pripremu, ali na kraju su zadovoljni rezultatima.

Također su za Most organizirali i izbornu noć u restoranu Rougemarin gdje je Most doživio zvjezdane trenutke saznavši da će u idućem sazivu Sabora imati čak 19 zastupnika. Bauer kaže da su prema reakcijama novinara koji ih hvale i na Facebooku i na Twitteru napravili dobar posao. Nakon te večeri Božo Petrov postao je najvažnija osoba u Hrvatskoj. Što je presudno utjecalo na uspjeh Mosta?

'Tajming, dobra osoba na čelu i neki faktor x koji je teško definirati. Mislim da smo i mi pridonijeli u organizacijskom dijelu i kao tim koji je obranio Božu Petrova od nekih napada, da je kupio kuću bez kredita i još neke druge stvari', kazao je Bauer za tportal.

Poznati BBB

Thomas Bauer široj javnosti poznat je i kao istaknuti bad blue boy, navijač Dinama. Posebno je bio eksponiran u vrijeme kada se ta skupina borila za to da se klubu vrati ime Dinamo nakon što je po izričitoj želji prvog predsjednika Hrvatske dr. Franje Tuđmana preimenovan u NK Croatia. Iako nije bio formalni vođa navijača, nastupao je kao glasnogovornik i iznosio stavove grupe.

S vremenom je počeo izbjegavati gostovanja na televiziji i prestao se eksponirati u navijačkim krugovima, iako slovi za žestokoga protivnika današnjeg gazde Dinama i hrvatskog nogometa Zdravka Mamića.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama