Native oglas Zagrebačkog holdinga objavljen na jednom internetskom portalu proširio se društvenim mrežama i zbog svog sadržaja izazvao brojne negativne reakcije. Reakciju iz Grada još nismo dobili. Podsjetimo, tema oglasa je odvajanje otpada, a oglas prati dan fiktivne kućanice Ane, koja je prije radila kao bankarica.
U oglasu se navodi kako je Ana “puno sretnija otkako je napustila bankarski posao”, a u dijelu teksta govori se o Ani isključivo kao o kućanici. “Danas je Anina obitelj zaslužila tople kroasane. Kućanica godinama ide u pekarnicu u kojoj kao omot koriste isključivo papir.”
Oglas je maknut
Na kraju u tekstu stoji kako je, oko 17 sati, nakon što su djeca došla iz škole, a muž ostao na druženju s prijateljima, napokon pronašla nešto vremena za sebe, pa odlučuje dvije prazne boce vina pretvoriti u svijećnjak i vazu.
Oglas je u jučer maknut sa stranice. Feministička teologinja i aktivistica Lana Bobić komentirala ga je za N1.
Grad šuti
“Promicanje štetnih rodnih stereotipa i uloga upakirano u reklamiranje ZG vrećica i politike razvrstavanja otpada. Poprilično sramotno što je uopće napravljeno kako jest, a još sramotnije što je izašlo van”, rekla je.
Iz Grada poručuju da je oglas maknut na njihov zahtjev, a nakon pitanja koja smo im uputili i jučer i danas oglasit će se, navodno, priopćenjem. Među ostalim, zanimalo nas je i koliko je novca potrošeno na sporni oglas.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!