Istarski župan Boris Miletić javio se uživo u emisiju Novi dan gdje je s Mašenkom Vukadinović razgovarao o otvaranju nove cijevi tunela Učka.
Što znači druga cijev za Istrijane?
Kad će se dovršiti spoj od samog tunela do Matulja, onda će se u potpunosti doživjeti “značaj druge cijevi u smislu protočnosti”: “Nakon rekonstrukcije druge cijevi ćemo imati puno, puno veću sigurnost u prometu. Evakuacija je na dosadašnji način puno teža nego što će to biti sutra”, govori istarski župan Boris Miletić.
Komentirao je i je li ipsilon preplaćen i treba li razmotriti sniženje cestarine. Ovaj projekt se financira putem koncesija: godišnje prođe preko 16 milijuna putnika po ipsilonu – što je veći promet, to je manja dotacija iz državnog proračun, naveo je istarski župan.
“Držim da je cijena izgradnje objektivna, znamo da je to prošlo sve instance – sve do Europske komisije. Mislim da ako to usporedimo s troškovima autocesta, sigurno ipsilon ne odskače”, ocjenjuje Miletić i otvara sljedeću mogućnost:
“Ako je Pelješki most bez naknade, Krčki most bez naknade, onda politika može razmotriti da ovaj dio prihoda od same tunelarine kompenzira kroz izdatak iz državnog proračuna”, govori Miletić.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!