Kada je hrvatski startup za superaute na struju Rimac Automobili pokazao svoj prvi prototip, imao je osam zaposlenika. Danas je u timu 150 ljudi, a među njihovim klijentima nalazi se poznati švedski proizvođač automobila Koenigsegg, prenosi američki portal Jalopnik, koji dnevno ima više od šest milijuna posjetitelja.
Concept One – električni superauto Rimac Automobila s 1,088 konjskih snaga koji se prodaje za milijun dolara. No, najazanimljiviji projekti Rimac automobila oni su o kojima se ne može pričati jer su tajni.
Mate Rimac, osnovao je trvtku 2009. konverzijom svog BMW-a E30 u električni automobil i otkrivši koliko brz može biti.
Pokretanje automobilskog startupa u bivšoj komunističkoj državi je teško. Rimac nije dobio gotovo nikakvu pomoć od države i lokalne zajednice za ‘proizvodnju automobila za bogate’, dodaje Jalopnik.
Kao poticaj za rad to je odlično i tu nema sumnje, međutim što reći na činjenicu da glavni proizvod Rimac automobila čini samo 10 posto ukupnog poslovanja tvrtke.
Koliko je pothvat za tako malu tvrtku bio velik svjedoči i kompleksnost samog automobila. Concept One sastoji se od 16 tisuća metalnih dijelova te od 200 ugljikovih vlakana. Automobil proizvodi 1,088 konjskih snaga kroz četiri električna motora skrivena u dva kućišta na sredinama osovina, od kojih svaki dolazi sa svojom mjenjačkom kutijom.
Rimac zbog svojeg ekstenzivnog iskustva rada na svojim proizvodima, koji je tada pretvorio u proizvode koje prodaje drugima, danas među klijentima ima mnoge svjetski poznate tvrtke kao što je i prije spomenuti Koenigsegg, a policija u JAR-u koristi njegove električne bicikle.
Ipak možda najzanimljivija glasina je da Rimac Automobili mogli u bliskoj budućnosti surađivati s, ni manje ni više, Appleom. Radi li se možda o Appleovom najavljivanom samovozećem automobilu, trenutno nije poznato. Rimac glasinu nije želio komentirati.
U svakom slučaju očito je da Rimac Automobile čeka više nego blistava budućnost.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.