Maloprodajni lanac PEPCO, koji posluje u nekoliko srednjoeuropskih država, planira početkom iduće godine otvoriti prve trgovine u Hrvatskoj, a u prvoj godini poslovanja kani ih otvoriti ukupno 20.
Prve trgovine PEPCO kani otvoriti početkom travnja 2017. u Zagrebu, a tijekom prve tri godine poslovanja planira otvoriti oko 50 trgovina širom zemlje, uglavnom u gradovima s više od 10.000 stanovnika, a pritom i 400 radnih mjesta.
PEPCO je europski maloprodajni lanac koji kupcima nudi odjeću za cijelu obitelj i proizvode za kućanstvo, a prisutan je u stotinama trgovina diljem Češke, Mađarske, Poljske, Slovačke i Rumunjske.
Taj je brend s radom započeo u Poljskoj, gdje je prisutan od 2004. godine, a u listopadu će proslaviti otvorenje 1000. trgovine u Europi.
PEPCO trgovine namijenjene su prodaji dječje, ženske i muške odjeće, donjeg rublja, modnih dodataka, igračaka, kućnog namještaja, dekorativnih proizvoda i ukrasa, kućanskog tekstila i dr.
U PEPCO trgovinama se mjesečno obavi više od 6 milijuna transakcija, a trenutno zapošljava više od 9.000 ljudi.