Pomoćnik ministra gospodarstva Ismar Avdagić u emisiji Otvoreno HRT-a kazao je kako je tijekom akcije provjere goriva utvrđeno da je kod kod jednog dizelskog goriva pronađen niži cetanski broj, a kod benzinskog niži oktanski broj.
“To može uzrokovati oštećenja na motoru. Osim navedenog, kod goriva je pronađen problem s filtrabilnošću te kod dizelskih je utvrđena neadekvatna kvaliteta koja uzrokuje gašenje motora. Gorivo je moralo izdržati -15°C, a izdržalo je -13°C.”, dodao je pomoćnik gospodarstva, prenosi Index.
To gorivo još uvijek se prodaje!
“Ja sam pun razumijevanja za interes potrošača. Svjestan sam da ja znam, ali da drugi ne znaju”, rekao je.
No, otkriti o kojim se pumpama radi nije želio. Kao razlog navodi sudski postupak koji je u tijeku. “Cilj je bila specijalna prevencija, kazniti one koji varaju, i generalna prevencija, poslati poruku ostalima da se ne mogu tako ponašati. Još nije donijeta zabrana prodaje takvog goriva, možda bude već sutra kad dobijem svu dokumentaciju”, dodao je Avdagić.
Kaže kako se stranka i ne mora složiti s analizom te može zatražiti super analizu. “Što ako se super analizom utvrdi da je sve u redu?”, pita se Avdagić.