Američki lanac brze hrane McDonald’s investirat će oko 2,4 milijarde dolara kapitala i otvoriti 1000 novih restorana u svijetu u 2018., izjavio je ovih dana financijski direktor McDonald’sa Kevin Ozan.
Jedan od najpopularnijih američkih brendova, koji putem franšize posluje i u nas, samo je u četvrtom prošlogodišnjem kvartalu prihodovao 5,34 milijarde dolara, što je više od očekivanja analitičara koji su predviđali prihod od 5,26 mlrd. dolara, dok globalno širenje podrazumijeva i tri nova restorana u Hrvatskoj.
Inovacije itekako bitne U poslovnoj godini koja je iza nas taj franšizni div došao je i u 12. grad u Hrvatskoj – Slavonski Brod – i u njemu otvorio 29. restoran u Hrvatskoj.
U ovoj godini pak krenulo se u završnu fazu digitalizacije i preuređenja restorana koji gostima omogućuju da iskuse najmoderniji način naručivanja, a osim zadržavanja liderske pozicije na hrvatskom tržištu, planirano je i privlačenje novih gostiju konceptom Experience of the Future.
“Trudimo se da naši restorani postanu mjesto na kojem uz vrhunsku hranu i uslugu gosti osjete sve prednosti ulaganja koja provodimo – naručivanjem i plaćanjem pomoću samoposlužnih kioska analiziramo podatke i potrebe potrošača te smišljamo posebne pogodnosti u skladu s njihovim željama. Iznimno nam je bitna i gostoljubivost pa zapošljavamo nove djelatnike koji će doći na mjesto voditelja odnosa s gostima unutar restorana”, kaže Pavel Pavliček, direktor McDonald’sa Hrvatska.
Ističe da rade i na razvoju proizvoda i usluga koji još bolje odgovaraju potrebama modernog potrošača, uz zadržavanje kvalitete, koja ih čini prepoznatljivima.
U Zadru se za nekoliko mjeseci otvara i prvi od najmanje tri ovogodišnja nova restorana, a planiraju preurediti i modernizirati sve McDonald’sove restorane u Hrvatskoj koji još nisu prošli digitalizaciju. Radi se i na usavršavanju mobilne aplikacije, koja od samog lansiranja bilježi odlične rezultate. Prate zdrave trendove
“Razmišljamo i o širenju ponude uvođenjem dostave, a vjerujemo da će gosti sva poboljšanja na kojima radimo osjetiti pri svakom dolasku u McDonald’s”, priča Pavliček. Sukladno sve zdravijim trendovima i naglasku na što svježiju, lokalnu ponudu, koji i lance brze hrane tjeraju na prilagođavanje i sve inovativniju ponudu, McDonald’s razvija i ponudu proizvoda bez glutena te nastavlja suradnju s domaćim dobavljačima.
“Nastavljamo surađivati i s lokalnim vlastima i projektima za naše najmlađe članove društva kroz projekt Za naš ljepši kvart, koji ulazi u petu godinu, a u sklopu društveno-odgovornog ponašanja planiramo i druge aktivnosti kojima ćemo dio dobiti vratiti zajednici”, kazao je Pavliček, piše Večernji.