Prema posljednjem istraživanju MasterCarda koje je provela kompanija Prime Research korisnici imaju sve više povjerenja u usluge mobilnog plaćanja. Njihovi stavovi dramatično su se promijenili od ''Zašto mobilna plaćanja'' do ''Što je sljedeće?''.
Korisnici društvenih mreža usredotočili su se na raspravu o mogućnostima poboljšanja digitalnih iskustava preko svojih uređaja, dok su dosad najčešće propitkivali sigurnost takve vrste plaćanja.
Istraživanje je analiziralo 19.1 milijun globalnih postova na društvenim mrežama poput Twittera, Facebooka, Instagrama, Google+, Weibo, You Tube i foruma, kroz cijelu 2014. godinu.
Rezultati su pokazali da je u 2014. godini 94% globalnih razgovora bilo povoljno po mobilna plaćanja, u odnosu na 77% prošle godine i 70% 2012. godine. Najviše pozitivnih rasprava (91%) vodilo se oko inovacija, iskustava plaćanja i rastućeg prihvaćanja mobilnih plaćanja.
Kada je riječ o sigurnosti takve vrste plaćanja 91% svih rasprava na tu temu bilo je pozitivno, a korisnici su zabrinutost oko sigurnosti zamijenili pohvalama novih usluga.
Teme digitalnih inovacija i obogaćenog iskustva korištenja mobilnih i drugih umreženih uređaja činile su većinu društvenih rasprava na društvenim mrežama u 2014. godini (71%).