Alijana Vukšić: Ove godine gosti ostaju duže i više troše

Ekonomija 10. kol 202012:42 > 12:57
N1

Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice grada Splita, u N1 Studiju uživo rekla je kako su u gradu na 36 posto prošlogodišnjih dolazaka, uzmu li se podaci od početka godine, te da su optimistični što se tiče predstojećeg perioda.

“Zadovoljstvo još nije koliko bi trebalo biti, ali postoji optimizam. U prvih sedam mjeseci ostvarili smo 36 posto prošlogodišnjih noćenja, a u prvih se deset dana kolovoza popeli smo se na 50 posto. Bitno na je i da u narednom periodu očekujemo još veći broj turista”, rekla je Alijana Vukšić.

U zadnjih sedam mjeseci gosti su im uglavnom bili Francuzi, Nijemci, te domaći.

VEZANA VIJEST

“Sada nam dolaze i Britanci, koji su nam jako važni gosti. No razloga za optimizam ima, smještajni kapaciteti se pune i radimo na tome da se epidemiološka situacija održi, jer o njoj ovisimo”, rekla je, te pojasnila da Britanci dolaze jer su počele voziti avio linije. 

“Uvođenjem avio prijevoza došlo je do statističke promjene, a gosti koji dolaze avionom su uglavnom tražili siguran smještaj – kuće i apartmane, a gradovi većinom imaju hotele. Zadnjih dana raste smještaj gostiju u hotelima. Dobro je da su brojne manifestacije održane, a one zahtijevaju veliki trud organizatora zbog epidemioloških mjera, a znanje i iskustvo turističkih djelatnika pokazali su profesionalnost i dobar rezultat”, rekla je.

Kazala je kako su oni još u vrijeme stagnacije krenuli s atraktivnom kampanjom Together in Split.

#related-news_0

“Uključili smo gotovo sve koji su htjeli biti s nama u tome, a u tijeku je i offline kampanja, dok gostima dajemo do znanja da nam je važna njihova sigurnost. S optimizmom idemo i dalje, širit ćemo kampanju na destinacije koje se otvore s avioprijevozom.

U stalnom smo kontaktu s turističkim prijevoznicima, i drugim tržištima. Dovodili smo novinare, preko kojih smo slali gostima poruku da dođu, ali to se ne može ostvariti dok ne bude letova”, kazala je, te dodala da je Amerikanaca pet posto u odnosu na prošlu godinu.

“Gosti ostaju duže, više troše, i boravak zasnivaju u smještaju u kojem se osjećaju sigurno. Optimistična sam, daleko smo od brojki od prošle godine, no prošle godine smo se borili s prevelikom posjećenošću, a sada se možemo posvetiti odgovornom i održivom, zelenom turizmu. Već se sada borimo za narednu sezonu, uvijek kombiniramo više varijanti i za sada nam je najvažnije da epidemiološka slika bude pozitivna”, kazao je Alijana Vukšić.