Gledatelji širom regije će i u narednih pet godina moći pratiti sve utakmice Eurolige i Eurokupa ekskluzivno na Sport Klubu!
Euroleague Basketball, organizator dva vrhunska europska košarkaška natjecanja i United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi objavili su nastavak dosadašnje suradnje i potpisivanje novog ugovora koji osigurava ekskluzivna prava prijenosa mečeva Eurolige i Eurokupa na Sport Klubu u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Sjevernoj Makedoniji.
Sport klub prenosi mečeve Eurolige od 2006. godine, a novi višegodišnji ugovor nam omogućava da dostignemo puna dva desetljeća partnerstva. Ovim ugovorom kompanija United Media, u okviru koje posluje Sport Klub, nastavlja strategiju širenja svog portfelja u zemljama jugoistočne Europe, gde je košarka jedan od dominantnih sportova.
“Oduševljeni smo što obnavljamo naše dugogodišnje partnerstvo s tako prestižnim kanalom kao što je Sport Klub, koji donosi natjecanja Eurolige milijunima fanova u cijeloj regiji”, rekao je glavni izvršni direktor Euroleague Basketball Marshall Glickman. “Oni su najbolji partner iz te branše, posvećeni tome da osiguraju najviši standard prijenosa mečeva čime podržavaju našu strategiju razvoja koja je usmjerena na mlade generacije”.
Pored najboljih europskih košarkaških natjecanja – Eurolige i Eurokupa, gledatelji Sport Kluba imaju priliku gledati i Bundesligu, sva FIBA natjecanja uključujući i Svjetsko prvenstvo u košarci, Formulu 1, MOTO GP, ATP i WTA turnire, Wimbledon, Davis Kup, vaterpolo, NHL i brojna druga natjecanja.
“Izuzetno smo ponosni što nastavljamo suradnju s Euroligom koja je i do sada bila na najvišem mogućem nivou. Košarka je dugo jedan od glavnih fokusa United Medie i njenih sportskih kanala i raduje nas što smo u prilici da navijačima u više zemalja osiguramo pristup ovim europskim natjecanjima. Ponosni smo što smo uspjeli osigurati da fanovi i dalje gledaju prijenose ovih mečeva na našim kanalima, kao i do sada”, rekao je direktor Sport Kluba Nemanja Simeunović.
United Media je dio United Grupe i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, koja posluje u osam zemalja. S 4.200 zaposlenih, United Media proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja svake godine, koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 milijuna ljudi.
Kompanija u svom portfelju ima 55 televizijskih stanica, od kojih šest imaju nacionalnu frekvenciju i uspješan digitalni portfelj od 30 web portala, šest novina, dva časopisa i pet radio stanica. Kompanija također nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja s prodajom reklamnih slotova i preciznim targetiranjem u skladu s ciljnom grupom za odabrane kanale.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.