Nova mobilna aplikacija naziva '33%' započela je s radom na hrvatskom tržištu, a namijenjena je svim 'lovcima' na promocije.
Trenutno su u aplikaciji prisutne akcijske ponude Konzuma, Kauflanda, Spara i Lidla.
„Vjerujemo kako je ovo tek početak i da je potencijal rasta izniman. Facebook je unio revoluciju u online medijima i pokrenuo svijet društvenih mreža, a mi želimo učiniti isto u području medija za oglašavanje promocija. U narednom razdoblju planiramo daljnje širenje ponude kroz uvid u akcije većeg broja prodajnih mjesta i subjekata kojima je zeleno i digitalno poslovanje te direktna komunikacija s kupcima visoko na listi prioriteta“, kaže jedan od osnivača Ben Delhey.
Aplikacija je dostupna na hrvatskom tržištu na hrvatskom jeziku, kao i na engleskom, njemačkom i slovenskom, a zahvaljujući aplikaciji u samo nekoliko klikova svoju kupovnu listu proizvoda možete podijeliti s prijateljima ili članovima obitelji. Aplikacija pokazuje i koliko je dugo proizvod na sniženju, a na kraju kupovne liste izračunava i konačni iznos kupnje. U aplikaciju možete unijeti listu svojih omiljenih proizvoda koje najčešće kupujete te potom brzo i jednostavno trenutno provjeriti kad i gdje su ti proizvodi na sniženju te sukladno tome odlučiti gdje ćete obaviti svoju kupovinu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.